הדג נחש אופרה (צילום: ענבל צח)
הדג נחש | צילום: ענבל צח

הדג נחש, עילי בוטנר וילדי החוץ, שחר חסון ואורי חזקיה הם האמנים שיופיעו השנה ב"קיץ של אהבה", אירוע הכיף של חברת "קוקה-קולה", שחוגגת את העונה הלוהטת ומשיקה את חזרתה של חוויית הקיץ האולטימטיבית: "Coca-Cola Summer Love".

מדובר בשלושה ימים של מסיבות, משחקים, ארוחות, לינה והופעות של אמנים מובילים. הפעילות תיערך בגני חוגה, עמק המעיינות באיזור בית שאן, בארבעה מחזורים, בין התאריכים 17 ביולי עד 30 ביולי 2013.

הפעילות מיועדת לבני נוער, מסיימי כיתות ט' עד י"ב, גילאים 15-18 בלבד, שיהנו בנוסף להופעות ממגוון רחב של פעילויות במתחם "הכל-כלול" מפנק במיוחד, עם לינה באוהלים, ארבע ארוחות ביום, שלוש בריכות טבעיות ענקיות, ספא, משחקים (גיימינג), מסיבות יום בבריכה ומסיבות לילה, קומזיץ, קולנוע לילי, טורנירי כדורגל וכדורעף, דוכני יריד ועוד.

עילי בוטנר הופעה (צילום: ראובן שניידר )
עילי בוטנר וילדי החוץ | צילום: ראובן שניידר

"Coca-Cola Summer Love " מעניק לבני הנוער חוויה ייחודית בחופשת הקיץ, בשילוב עולמות התוכן האהובים עליהם", אומר אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של "קוקה-קולה ישראל". "השנה יוכלו בני הנוער ליהנות מהופעות אמנים במהלך כל היום וכן ממגוון רחב מאוד של אפשרויות לפעילותף שיהפכו את הקיץ שלהם לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת".

הכניסה לפעילות מותנית בהרשמה מוקדמת בעמוד הפייסבוק של קוקה-קולה ובנוסף באתר הבית של קוקה קולה:

מחיר: 199 ₪ למשתתף לשלושה ימים ושני לילות. המחיר כולל לינה, ארוחות, הופעות ומתחמי פעילות. לא כולל הסעות.

הגעה: הסעות ייעודיות שייצאו ביום הראשון ממקומות מרכזיים בתל אביב, חיפה ובית שאן ויחזירו את המבקרים לנקודות אלו ביום האחרון.

קוקה קולה סאמר לאב (צילום: קקטוס)
קוקה קולה סאמר לאב | צילום: קקטוס

קוקה קולה סאמר לאב (צילום: קקטוס)
קוקה קולה סאמר לאב | צילום: קקטוס

קוקה קולה סאמר לאב (צילום: קקטוס)
קוקה קולה סאמר לאב | צילום: קקטוס