נכנס לפרופורציות

הבחור הרציני הזה משקיע לא מעט זמן ברחיצת רכב האספנות המדהים שלו, אבל דווקא ברגע שנראה שאין שם שום דבר מיוחד, מישהו נכנס לתמונה ומשנה אותה לגמרי. הימור שלנו – בזמן הקרוב נזכה לראות עוד כמה מאות סרטונים מהז'אנר הזה.

מלפניי, מצדדיי ומעליי

משחק מחבואים זה דבר מלחיץ שלעצמו, בטח ובטח כשאתה ילד קטן ומבוהל שלא מספיק למצוא מקום להתחבא בו עד שהעומד מסיים לספור עד עשר. הילדה בסרטון הבא מצאה מחבוא יוצא מן הכלל – אתם הצלחתם למצוא אותה?

על המפה

מכירים את התרגיל הזה שבו מושכים את מפת השולחן מבלי להפיל אף כלי זכוכית שעומד עליה? כל כך הרבה דברים צפויים להשתבש בתעלול הזה, אבל מה שקרה לשני הילדים בסרטון הבא הוא בהחלט לא הדבר הצפוי ביותר שיכול היה לקרות.

ילדים במלכודת

מה הטעם להביא לעולם ילדים, אם אתה לא דואג לעבוד עליהם מדי פעם ולצלם את זה כדי שכל העולם יצחק עליהם? האבא שבסרטון הבא הפך את הילד שלו לכוכב, אבל על הדרך גם לימד אותו לקח חשוב שעמי ותמי למדו כבר מזמן.

מדרגות לגן עדן

בתוך מיליוני סרטוני הכלבלבים שמציפים את הרשת התפתח תת-ז'אנר מתוק במיוחד – כלבים מנסים לרדת/לעלות במדרגות. גם סיפורו של הכלבלב הלבנבן שבסרטון הזה מתחיל באותו אופן, אך מתפתח לסיפור על תקווה, אומץ לב והתגברות על קשיים. הכינו את הממחטות.

פולי אומר מה?

סרטוני תוכים מדברים כובשים את הרשת לא פחות מאחיהם החתלתולים והכלבלבים החמודים. ומה הייתם אומרים אילו הייתם רואים תוכי כזה במציאות? כנראה בדיוק את אותן המילים שהתוכי הספציפי הזה יודע לומר.

פוסיקאט דולס

מיילי סיירוס הכניסה את ריקוד ה"טוורקינג" לאופנה והפכה את נענועי הישבן למחלת יוטיוב מדבקת. אבל אם אתם צריכים לבחור רק סרטון טוורקינג אחד – סמכו עלינו, שווה לכם לצפות בזה.

יום האם

אימא עובדת קשה בשבילכם, אז לא תקדישו 15 שניות באינסטגרם כדי לספר לה עד כמה היא נהדרת, מגניבה ולוהטת ותעשו לה את היום? זה בטח יקל עליכם לבקש ממנה דברים בשאר 364 הימים שבשנה.

שרה טבעות

הסרטון הבא מתעד תופעה שבחיים האמיתיים יכולה להיות סופר מעצבנת, אבל באינטרנט היא פשוט קורעת מצחוק: משוגעים שעוצרים את התנועה וגורמים לפקקי ענק. במקרה הזה, מדובר בחובב "שר הטבעות" על סקייטבורד, שלקח את המשפט האלמותי של גנדלף באופן מילולי מדי.

שתזכי לשנה הבאה

איזו משאלה אתם הבעתם כשכיביתם את הנרות על עוגת יום ההולדת שלכם? סביר להניח שמשהו צפוי יותר מאשר מה שביקשה הילדה המתוקה בסרטון הבא. אנחנו, במקומה, היינו מביעים משאלה ומבקשים שהסרטון הזה לא יזכה ליותר מדי צפיות.

והנה כל הגאדג'טים שאתם צריכים לקיץ הקרוב