אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט: חייבים מלא מקום

צריכים בית ענק כשהם יוצאים לחופשות – לא רק בגלל שהם עשירים ומפונקים, אלא בגלל ששת ילדיהם המאומצים והביולוגיים שנופשים איתם. תוסיפו את האומנות, המבשלות, המשרתים והמאבטחים וקיבלתם צוות שלם שזקוק לבית גדול במיוחד. מזל שכבר לפני כמה שנים רכשו בני הזוג את האחוזה שאטו מיראבל בצרפת, המקום שבו על פי השמועות הם גם אמורים להינשא ביום מן הימים.

בתי קיט של הסלבס - בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
האחוזה של בראד ואנג'לינה

ג'ורג' קלוני: מי לא עברה שם

התאהב באחוזה האיטלקית וילה אוליאנדרה בלייק קומו שבאיטליה עוד כשיצא עם חברתו לשעבר אליזבטה קנאליס, אבל השאיר אותה כבית קיט גם אחרי הפרידה ממנה. הוא אפילו לקח לשם את חברתו האחרונה – ממנה גם הספיק כבר להיפרד – סטייסי קיבלר, וסביר להניח שיביא לשם לא מעט נשים נוספות בעתיד.

בתי קיט של הסלבס - ג'ורג' קלוני
אהבה איטלקית. בית הקיט של ג'ורג' קלוני

גווינית' פאלטרו וכריס מרטין: הכי צנועים

הוא בריטי, היא אמריקנית, ולכן זה אך מתבקש שאת החופשות שלהם הם יבלו במקום שהוא עירוני וכפרי גם יחד – ההאמפטונס. בית הקיט הצנוע למדי של הזוג גווינית' פאלטרו וסולן "קולדפליי" כריס מרטין באמגנסט שבמדינת ניו יורק כולל גם חוות סוסים וגם קרוב למדי לחוף הים, שבו גווינית' יכולה להשוויץ בגופה החטוב בביקיני.

בתי קיט של הסלבס - גווינית' פלטרו
חוף, סוסים וגווינית' פלטרו

ג'רי סיינפלד: ניו יורקר אמיתי

גם ג'רי סיינפלד בחר באמגנסט לחופשות הקיץ שלו, וזה לא מפתיע – סיינפלד הוא ניו יורקר מלידה שכנראה לא מסוגל להתרחק יותר מדי מעיר הולדתו, גם כשהוא יוצא לחופשות עם אשתו וילדיו. מעניין אם הוא גם מזמין את לארי דיוויד לאחוזה הענקית שלו, או שהוא מעדיף להפריד בין ביזנס ופלז'ר?

בתי קיט של הסלבס - סיינפלד
לא עוזב את העיר. סיינפלד

שרה ג'סיקה פארקר: שני בתי קיט, שיהיה

אי אפשר לדבר על ניו יורקרים בלי לדבר על שרה ג'סיקה פארקר – הלא היא קארי בראדשואו – שאמנם לא נולדה בניו יורק, אבל מזוהה איתה בשנים האחרונות יותר מכל כוכב אחר. גם פארקר ובעלה מת'יו ברודריק מעדיפים להעביר את הקיץ בבית החוף הקטן הזה שבהאמפטונס, אבל ליתר ביטחון גם מחזיקים בית קיט נוסף בעיירה הציורית דונגל שבאירלנד. אותנו מעניין לדעת - האם בקיץ היא מחליפה את עקבי ה"מנולו בלאניק" שלה בכפכפי אצבע?

בתי קיט של הסלבס - שרה ג'סיקה פרקר
שיהיו שניים, ליתר בטחון. שרה ג'סיקה פרקר

מריה קארי: אחוזה מפוארת בבהאמ'ס

אצל מריה קארי הכל תמיד חייב להיות גדול מהחיים, וגם בית הקיט שלה ושל בעלה ניק קאנון לא יוצא מהכלל. הדיווה רכשה אחוזה מפוארת באיי הבהאמה, לשם היא נוסעת לעיתים קרובות עם הבעל שדרן הרדיו ועם התאומים החמודים מונרו ומורוקן. זה, כמובן, כשהם לא עסוקים בסקי באספן או בטיול במרכבה רתומה לסוסים ברחובות ניו יורק.

בתי קיט של הסלבס - מאריה קרי
כי טעם טוב זה אוברייטד. בית הקיט של מאריה קרי

ג'ון טרבולטה: כי כל אחד צריך מסלול טיסה פרטי

כן, אתם רואים נכון: בבית הקיט של ג'ון טרבולטה ואשתו קלי פרסטון בפלורידה יש מסלול טיסה פרטי וחנייה לשני (!) מטוסים, אחד מהם הוא מטוס ענק של חברת "וירג'ין". הסיבה? לכוכב הסיינטולוג יש רשיון טיס כבר שנים, והוא מעדיף להטיס את משפחתו ממקום למקום ולא לשכור אנשים שיעשו זאת בשבילו.

בתי קיט של הסלבס - ג'ון טרבולטה
כל מה שבן אדם באמת צריך. ג'ון טרבולטה

פי דידי: בריכה מטורפת

הבית המדהים שבתמונה הוא רק אחד מכמה הבתים שמחזיק שון קומבס, דידי בשבילכם, והוא נמצא בהמפטונס שבניו יורק. פי דידי מתחזק גם בית חורף במיאמי וגם בית בניו ג'רזי, אבל אנחנו התלהבנו במיוחד מהבריכה המטורפת שמשקיפה על הים מהצוק. אפשר רק לדמיין את כל המסיבות שנערכו כאן ואת כל הכוכבים (והכוכבות) שהוזמנו לבלות איתו את הקיץ.

בתי קיט של הסלבס - פי דידי
מושלם לחגיגות. בית הקיט פי דידי

אופרה ויינפרי: רק תבחרו איפה

בית קיט אחד? הצחקתם את אופרה ווינפרי, אחת הנשים העשירות והמצליחות בעולם. לבתים של אופרה יש ערך משלהם בוויקיפדיה, ובית שבתמונה – שנמצא בהאנה שבהוואי – הוא רק אחד מהם. לאופרה יש גם בתים בקליפורניה, קולורדו, ניו ג'רזי, פלורידה, מאווי, שיקגו, ג'ורג'יה ואנטיגואה – ממש משחק מונופול חי. ומה עם איזה בית קיט בתל אביב הלחה, אה?

בתי קיט של הסלבס - אופרה ווינפרי
אחד בכל מקום. שיהיה. אחד מבתי הקיט של אופרה ווינפרי

וככה הם נראים בבגדי ים