צפו במאחורי הקלעים של סט הצילומים >>

ניר רפואה, סמנכ"ל קריאיטיב בליאו ברנט מסביר:"השאלה היא מה אתה רוצה לשנות בעולם האמיתי? מה אתה יכול לשפר? מותג יכול, יש לו משאבים. מותגים מודרניים תופסים את ההזדמנות ובעצם מייצרים עבודות שהן כאלה, שהן מייצרות שינוי בתרבות".

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס מוסיף: "אימצנו תפיסה שנקראת "שיווק מעצב מציאות", תפיסה זו בעצםמקדמת גם ייצוג הולם יותר ומגוון של קבוצות שונות בחברה הישראלית.בחרנו לקדם את המסר של סימפוניה של בעצם מגוון רחב של טעמים".

לפרסומת המלאה >>

 

הרעיון מאחורי הפרסומת - לא עוד מודל אחד, אלא לתת ביטוי ובמה לפסיפס של החברה הישראלית, למגוון של הקהלים והקהילות בה, וכך להשפיע על תפיסות חברתיות ותרבותיות.
"השחקנים שמשתתפים בפרסומות האלה הם אנשים, שחיים את החיים שלהם כמו שהם, עם המגוון שלהם - אנחנו חוגגים את המגוון הזה יחד איתם", מוסיף לירז סופרין.

"החברה הישראלית והגוונים שלה הם אלו שמייצרים את הסיפור ובולטים בתוך הסרט. מייצרים שינוי שהוא הרבה יותר אפקטיבי מכל סכום מדיה שיושקע", מסכם ניר רפואה.