החופש הגדול כבר פה וגם השאלות שחוזרות על עצמן לגבי מה עושים עם הילדים ואיפה מבלים עם המשפחה. החדשות הטובות: במרכזי הקניות של BIG כבר חשבו על הכל מראש.

במתחמי BIG השונים תתקיים במהלך חופשת הקיץ חגיגה כיפית ומרעננת, עם מיטב כוכבי הילדים, שלל מופעים, פסטיבלים ופעילויות לילדים ולכל המשפחה - והכל בחינם. הכניסה חופשית וכל המשפחה מוזמנת, כולל החברים על ארבע. הפעילויות יתקיימו בחודשים יולי- אוגוסט במרכזי BIG וקניוני BIG FASHION ברחבי הארץ. הנה רשימה חלקית שתוכלו כבר להכניס ללו"ז המשפחתי:

בקניון BIG FASHION אשדוד - אתם מוזמנים להגיע ולפגוש מקרוב את כוכבי הילדים הכי לוהטים: מני ממטרה, מיקי, קוגומלו, קווין רובין ועוד. בנוסף, יתקיימו מופעי קאברים ללהיטים של הלהקות והזמרים הכי גדולים ובהם להקת דה פוליס וסטינג, בון ג'ובי ועוד. לא רחוק משם, במרכז BIG קסטינה יתקיימו מבחר של פסטיבלים ובהם פסטיבל מולטימדיה, פסטיבל ספורט ופסטיבל לגו.

גרים ליד ירושלים? במרכזי BIG בית שמש יתקיימו מופעים של כוכבי הילדים הכי אהובים ובהם מני ממטרה, יובל המבולבל, קוגומלו, טל מוסרי ובוב ספוג ועוד, לצד מופעי קרקס מרהיבים שאנחנו לא רגילים לראות בישראל. בין מופע למופע, אתם מוזמנים אל מתחם "סלפי פלייס" של צילום עם אשליה אופטית ומתחם מיוחד לילדים הכולל ג'ימבורי, עמדות יצירה ועוד. אין רגע דל.

תושבי גוש דן והאזור יכולים גם הם להיות רגועים, כי כוכבי הילדים יגיעו גם לקניון בת ים: מני ממטרה, מיקי, קוגומלו ועוד מגוון אטרקציות של לייזר טאג, מופעי קרקס, מתקני לונה פארק לילדים ומלא הפתעות שעוד אסור לנו לגלות.

בגזרה הצפונית, בקניון BIG FASHION טבריה תוכלו לפגוש את יובל המבולבל, מיקי, מני ממטרה, רוי בוי, קוגומלו ועוד. לקניון BIG FASHION נצרת יגיעו כל מופעי הילדים הבינלאומיים כמו סמי הכבאי, בוב ספוג ועוד, כאשר בכל שבת תיהנו מחוויית אומני רחוב ומופעים. חוץ מזה, בקניון BIG FASHION OUTLET ירכא תיהנו גם כן בכל שבת מחוויית קניות במחירי אאוטלט לצד תהלוכות, אמני רחוב והפעלות.

מטיילים או גרים ברמת הגולן? במתחם BIG קרית שמונה תוכלו לפגוש את מני ממטרה ויובל המבולבל וליהנות מפסטיבל לונה פארק, פסטיבל נינג'יה ופסטיבל מים. ואם כבר הזכרנו חוויות רטובות, נספר שפסטיבלי מים עם מתנפחי המים הכי שווים שיש יתקיימו גם במרכזי BIG קריית גת, רגבה, פרדס חנה, צ'ק פוסט, יקנעם וטבריה וכל הילדים מוזמנים להגיע ולהשפריץ לכל עבר.

30 ביולי עד 1 באוגוסט: מוצאים חבר על ארבע

כדי להפוך את החופש הגדול למיוחד עוד יותר, יתקיים הפנינג אימוץ ב-3 מרכזי קניות של BIG FASHION, במסגרת שבוע אימוץ השני של ישראל ובשיתוף mako, קשת 12 ותנו לחיות לחיות.

ביום ראשון, ה-30.7 ההפנינג יתקיים ב-BIG אשדוד;
ביום שני, ה-31.7 ב-BIG יהוד;
וביום שלישי, ה-1.8 ב-BIG פרדס חנה.

ב-BIG מאמינים שמבצע האימוץ הוא הזדמנות להמשיך ולעשות טוב ולהטיב את הסביבה בה אנו פועלים. גם בשגרה מרכזי BIG השונים הינם "דוג פרנדלי", עם עמדות שתייה והתרעננות לכלבים, אבל עכשיו אפילו מי שעוד אין להם כלב או חתול יכולים לצרף אותם למשפחה.

בקיצור, אין סיבה להשאיר את החברים על ארבע מאחור. ב-BIG מקבלים אותם בברכה כל השנה, וממש בקרוב תוכלו להגיע כדי לאמץ חיית מחמד ולעשות טוב לעצמכם ולמשפחה שלכם.

הילה נוי, מנהלת השיווק הארצית של קבוצת BIG מציינת כי בתקופה מאתגרת זו, ב-BIG עושים הכל כדי להקל על ההורים והמשפחות ולהציע להם בילוי קיץ חינם עם מיטב כוכבי הילדים ללא תשלום.

* האימוץ במהלך שבוע האימוץ, יתאפשר אך ורק בנוכחות כל בני הבית