טוחן שבתות? יוצאת יומיות, אבל מחכה בכל בוקר חצי שעה לאוטובוס ומתה משעמום? איתרנו בשבילכם כמה אפליקציות מדליקות במיוחד, שיסייעו לכם להעביר את הזמן מהרגע שאתם יוצאים מהבית לכיוון הבסיס ועד שאתם חוזרים אליו בסוף השבוע.

שוטרת צבאית במבצע מלביש (צילום: נועה אליהו, עיתון "במחנה")
אם הייתה לך האפליקציה המתאימה, זה לא היה קורה לך | צילום: נועה אליהו, עיתון "במחנה"

Military Police: מאתר דיסקו מנאייק

כשאתה מוצא את עצמך בדרך לבסיס ולא ממש מגולח, יש לך תקווה בדמות האפליקציה הזו. בדומה למנגנון שקיים בדיווחי תנועה, האפליקציה מאפשרת לקבל אזהרות על מיקומי המנאייקים מהמשטרה הצבאית. איך זה עובד? חיילים מגלים סולידריות ומעדכנים און ליין ברגע שהם מבחינים בשוטר צבאי, בין אם בכניסה לקריה או בתחנה המרכזית בבאר שבע. ככל שיותר חיילים משתפים פעולה ויותר דיווחים מתקבלים - כך גודל היקף העדכון של המערכת, והופך אותך לחסין מ"צדיקים.

מתאים ל: אנדרואיד.
להורדת האפליקציה

תקיפה אווירית: חייל אמריקאי במיטה

נניח שלא שובצת לתפקיד קרבי במיוחד, אבל בנשמתך פנימה אתה לוחם: האפליקציה הזו יכולה לעשות בשבילך את ההבדל. במשחק תקיפה אווירית ("Air Assault") אתה חייל באפגניסטן והאויב מנסה לפגוע בך: משימתך היא להגן על העמדה מול כוחות אל קעידה במדבר, בעיר, בקרקע ובאוויר. מצד אחד – אתה בצבא, למי יש כוח לשחק במדים גם בזמן הפנוי; מצד שני – אתה בצבא, ייתכן שיש לך יותר מדי זמן פנוי, ומה רע בלהעביר אותו בהכחדת טרוריסטים מרשעים.

מתאים ל: אייפון.
להורדת האפליקציה

Super tv: להיות בטטת כורסא בבסיס

זה שאתה בצה"ל לא אומר שאתה צריך בהכרח להתנתק מהסדרות האהובות עליך או מצפיה אובססיבית בליגות אחריהן אתה עוקב. אפליקציית Super tv מאפשרת צפייה ללא הגבלה בעשרות ערוצי טלוויזיה מובילים מהארץ ומהעולם. החיסרון: האפליקציה לא בחינם, ועולה 16.90 לחודש. היתרון: היא כנראה שווה משהו, כי זכתה בשתי תחרויות פרסים בינלאומיות.

מתאים ל: אייפון, סמסונג גלאקסי. ללקוחות פלאפון.
להורדת האפליקציה

Musix: עם שרית חדד בקו 392

ספריית המוזיקה מבית פלאפון מוצעת ללקוחות כל החברות, ומכילה אלבומים שלמים בממשק יעיל שבהחלט יגרום לשירות שלך להישמע קצת יותר טוב. בין אם אתם אוהבים את אייל גולן או שדווקא שלמה ארצי עושה לכם את זה, מתוך מאגר של יותר מ-750,000 שירים בטוח תוכלו למצוא משהו שייקלע לטעם שלכם. היתרון: המון שירים זמינים. החיסרון: צריך לשלם 19.90 לחודש.

מתאים ל: אנדרואיד.
להורדת האפליקציה

חייל על מיטה מסתכל על הטלפון  (צילום: עודד קרני, מדור צבא וביטחון)
זהירות, אתה לא רוצה לבזבז את כל שעת הט"ש שלך על גלישה באייפון | צילום: עודד קרני, מדור צבא וביטחון

Facebook places: אחי, איפה אתה?

כשיוצאים הביתה פעם בכמה שבתות, לא פשוט להתחיל לעשות סבבי טלפונים ולהתעדכן מי יצא ומי לא.Facebook places  היא אפליקציה מוכרת למדי, במסגרתה אתם מעדכנים את העולם איפה אתם נמצאים, ובמקרה שלכם: שאתם בבית.
באמצעות המכשיר הנייד שלכם, התוכנה מזהה מקומות שאתם נמצאים בקרבתם. אתם בוחרים את המקום המדויק בו אתם נמצאים מתוך הרשימה, ומספרים לכל העולם שאתם אוכלים גלידה בטיילת, שורצים בקניון או עושים פיקניק על הים. אם מישהו מהחבר'ה שלכם נמצא גם הוא בסביבה, תקבלו שניכם עדכון על כך – ותוכלו לתאם מפגש בקלות.

מתאים ל: אייפון, בלאקברי, אנדרואיד.
להורדת האפליקציה

אפליקציית בגדי הים של בלייזר: ככה מעבירים את השבת

כשאתה סוגר שלושה שבועות בבסיס, האפליקציה הזאת בהחלט יכולה לעזור לזמן לעבור. תוכל לרפרף להנאתך בגיליונות בגדי הים מהשנים האחרונות, תוך מעבר על תמונותיהן של הדוגמניות המובילות בישראל.

מתאים ל: סוני אריקסון, סמסונג, בלאקברי ועוד ללקוחות אורנג'.
להורדת האפליקציה

אפליקציית ביפ: לצחוק כל הדרך לבסיס

אם אתם אוהבים את ערוץ ביפ, אתם יכולים להמשיך ולצפות בו גם מהמכשיר הסלולרי. האפליקציה מאפשרת לכם לצחוק מהקאלט של הרצועה או לילה בכיף גם אם אתם תקועים בבסיס בלי טלוויזיה, ויש בה גם קטעים בלעדיים שלא שודרו ותוספות מדליקות נוספות.

מתאים ל: אייפון.
להורדת האפליקציה

אפליקציית mako VOD: נשארים בעניינים

גם אם אתם נשארים שבת, חלילה שתפסידו את הפרק החדש של ארץ נהדרת. בדיוק בשביל זה אתם יכולים להתחבר ל-mako VOD, ולצפות בפרקים המלאים של כל תכניות קשת דרך האייפון.

מתאים ל: אייפון.
להורדת האפליקציה

>> מה מותר להגיד בטלפון? המדריך לביטחון מידע