זהו, זה כבר כאן. הדגלים כבר תלויים בכל העיר, התיירות התנחלו בכל חדר סטודיו מעופש שאי פעם הוצע ב-Airbnb ואפילו הקמצניות ביותר שידרגו לגריינדר אקסטרה לחודש הקרוב. פרייד 2017 יצא לדרך. בשלב זה, אף סייקל כבר לא יספיק להציל את החזה שתכננתם לנפח, הפרפ הסתיים אפילו במחסנים של איכילוב ואפילו דיאטה קיצונית לא תצליח לחטב אתכם למצעד.

אם משום מה עוד לא העפתם את הבויפרינד מהחורף, נותרו לכם ממש ימים ספורים לשיחת ה"מאמי, אני חושב שהזוגיות שלנו כבר מספיק חזקה כדי לצרף", שלא לדבר על זה שאם עוד לא התארגנתם, אז צאו מנקודת הנחה שהעיר כרגע נקייה ברמה של חוקן קפה, ככה שכל מי שלא טרחה בערב שבת, סופה לנסות לשנורר מכולם באפטר בשבת. מכאן והלאה – זה רק מוגזמות מופרכת וקשה במיוחד שכוללת השנה עשרות רבות של מסיבות היסטריות ברחבי העיר.

אירועי גאווה XL (צילום: שני רייך,  יח"צ)
תתכוננו להרים הכי גבוה שאפשר | צילום: שני רייך, יח"צ
אז כדי שחלילה לא תמצאו את עצמכם ברגע נתון בוויקנד הפרייד כשאתם לא בתוך הקלאב/בדרך לקלאב הבא, אנחנו גאים להציג לכם את מדריך הגאווה השלם של תל אביב: רשימת כל המסיבות הכי שוות לצד סט הגאווה הרשמי של mako גאווה לכל ההרמות הביתיות שלפני/אחרי. אז תרימו אנרגיות עם פחית XL ותתחילו להכניס את האירועים הלוהטים לפייבורטיס בטלפון – חג גאווה שמח!

סט הגאווה של "המיקסר"

כמו בכל שנה, "המיקסר" של mako גאווה דואג לכם לפלייליסט הרשמי שילווה אתכם לאורך כל הפרייד. השנה ובשיתוף עם ליין ה-WTF של ויק מלץ וקיי לונג, אנחנו גאים להביא לכם את מגוון להיטי הגאווה העולמיים של התקופה עם דגש מיוחד לטראקים הכי שווים של היוצרים המקומיים: קייטי פרי, תומר מזרחי, אלאן נטאל, אריאנה גראנדה, עופר ניסים, דיג'יי סורי, שגיא קריב, סלינה גומז, תומאס סולברט, יינון יהל, רוג'ר גריי, מיקי פרידמן ופיטר ראופר ז"ל – כולם ממוקססים בסט אחד ומרים במיוחד. אז רגע לפני שתצללו למדריך הגאווה המפורט, שימו Play ותצללו לסאונד של הפרייד התל אביבי. למזלכם, מדובר בסט של שעה שזה פחות או יותר הזמן שייקח לכם לעבור על כל מסיבות הגאווה שהעיר המטורפת הזו ארגנה לכם השנה.

הרמות חובה בין מסיבה למסיבה:

שוק הגאווה ברוטשילד

במהלך כל חודש הגאווה, שוק האוכל של רוטשילד-אלנבי נצבע בוורוד והופך לשוק האוכל הגאה הראשון בעולם. בתפריט: מיטב הדיג'ייז הכי מרימים, מנות פרייד מוגזמות וצבעוניות, ערבי מחווה לעופר ניסים והפט שופ בויז וכמה מהופעות הכי שוות של הפרייד דוגמת דיקלה, מאיה סימנטוב ואימרי זיו. בקיצור, גם אם אתם מתרחקים מפחמימות עד סוף הפרייד, אין ספק שזו חוויה שווה את השעתיים אקסטרה בג'ים ביום שאחרי.

1.6-8.6 משעה 21:00 | שוק רוטשילד אלנבי, רוטשילד 36 | הכניסה חופשית

TLVFest

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה 2017 יתקיים בפעם ה-12 בסינמטק תל אביב. במהלך עשרת הימים של הפסטיבל ישולבו הקרנות למגוון סרטים יחודיים שלא יגיעו להפצה בבתי הקולנוע בישראל. עוד יתקיימו גם סדנאות ופרויקטים מיוחדים עם יוצרי קולנוע מישראל ומחו"ל. השנה אתם מוכרחים לראות לפחות סרט אחד כדי להרגיש תרבותיות.

1.6-10.6 | סינמטק תל אביב

שוק רוטשילד אלנבי (צילום: גיא יחיאלי,  יחסי ציבור )
חלק מהפיתויים שמחכים לכם בשוק הגאווה. חוץ מהתיירים | צילום: גיא יחיאלי, יחסי ציבור

מלון NYX

לראשונה - מלון גאה לאירועי הגאווה מטעם עיריית תל אביב. המלון יארח מגוון אירועים לקהילה הגאה במסגרת שבוע הגאווה וכדאי שתרשמו את זה: ממסיבות משותפות עם ליין ה-PAG המצליח ועד למופע אופרה עם שירי להקת ABBA.

6.6-9.6 | NYX תל אביב

מלון NYX בגאווה (צילום: יחסי ציבור)
המלון הגאה | צילום: יחסי ציבור

יום שני – 5.6

Lima Day בלימה לימה

קחו את מסיבת אמצע השבוע הכי מצליחה של העיר שמצליחה לפוצץ את הלימה בכל יום שני, ותוסיפו לזה פרייד - מה קיבלתם? ובכן, בעיקר להגיע ממש מוקדם אחרת אתן הולכות להישאר מחוץ להפקת פתיחת הגאווה הרשמית של העיר. על העמדה, דיג'יי עמי יחזקאל הגאון ואפרת נעמן בהרמות קשות עד שעות הבוקר המוקדמות ושתייה חופשית עד השעה 23:00 במאה שקלים בלבד. בקיצור, התיירות כבר נחתו והן בג'ט לגט, אל תתנו להן לחכות.

לימה לימה, לילינבלום 42 תל אביב | שני 20:30

טאנזן בפסאז'

ביום שני אירועי הגאווה יפתחו עם הפקה מבית הטאנזן במועדון הפסאז', שתוכיח שגאווה היפסטרית זה לא רק גופיות ממש ארוכות ומשקפיים בלי מספר. בתפריט סט טכנו מוגזם של Sh se מהקוקשוק, שי לרנר מליין ה-Bor והרזידנטית הכיפית של הבלוק אנה הלטה שתגיע עם התקליטים שלה להרים לכם אולד סקול. עוד מבטיחים לנו רקדנים, פרפורנס ואווירה נוצצת שתגרום לכם לשכוח שאתם בתכלס עדיין באלנבי. 

פסאז', אלנבי 94, תל אביב | שני 23:00

יום שלישי – 6.6

Beefore בזיזי

כמו בכל שנה, ה-Beef לא מתאפק ופותח את שערי הפטיש כבר בוויקנד שלפני הפרייד. ומי יותר מתאים לחגוג חדירה מוקדמת מאשר נסיך הפטיש והרזידנט האגדי ג'ק צ'אנג שיגיע לישראל. לכבוד הפרייד, ה-Beef מפתיחים "לפתוח את כל החללים" שזה ציטוט שאני מקווה שמתייחס לא רק למועדון עצמו. עוד בתפריט – אילן לייבוביץ' ו-YXChnage ביחד עם אזורי משחקים וחדרי חושך.

Zizi קרליבך 7, תל אביב | שלישי 22:00

Evita Pride באברהם הוסטל

פייר, התגעגענו. אחרי תקופה ארוכה (מידי) בלי הווייב של האוויטה בעיר, הבר המיתולוגי חוזר לגיחה קצרה בשבוע הגאווה ויתארח באברהם הוסטל כל ערב מהשעה תשע. מסיבת הפתיחה תוקדש לפרייד המתקרב של מדריד, האחות התאומה והמוגזמת לא פחות של תל אביב עם דיג'יי אנטוני מיי הספרדי, ולאורך השבוע ייערכו ערבי מחווה נוספים למיטב הלהיטים של האוויטה. תנו קפיצה, נוסטלגיה זה מהמם כשאתם לא חושבים על כמה הזדקנתם.

אברהם הוסטל, לבונטין 21 | שלישי החל מ-21:00 | כניסה חופשית

VRS Pride בפסאז'

אם את הפרייד שלכם אתם מעדיפים בווייב היפסטרי שחושב במונחי פוסט גאווה, ומקטלג את השבוע הזה כשילוב לא ברור של סחי, מרים בקטע אירוני ומטא-שאפשר-למות – מצאתם את הליין שיפתח לכם את הפרייד. על העמדה מיכל שר, עדי נוי, איתי מדר ודני ליאב בשילוב של טכנו, האוס, ג'י האוס, היפ הופ הוריי ועוד כל מיני ז'אנרים מהסוג הזה. בנוסף, עידו פז יציג ארט פורנוגרפי שאפשר יהיה לקחת הביתה, שזה בגדול כמו לעשות פיק אפ של ג'ונג' מהקלאב רק שהוא לא בורח ברביעי בבוקר – שווה לגמרי.

פסאז', אלנבי 94, תל אביב | שלישי 23:00

יום רביעי – 7.6

Forever Tel Aviv: The Week Safado

הפוראבר תל אביב פותחים את וויקנד הגאווה כבר ביום רביעי במסיבה מיוחדת בשיתוף הליין המפורסם של ברזיל The Week. על העמדה תוכלו למצוא את הכוכב פאולו פצ'קו שאולי יצא לכם לשמוע אותו מרים באלגריה בניו יורק לצד כוכבי הליין והפתעות מפתיעות על הבמה. מכיוון שחלק מהפשוטות לא זכרו לקחת חופש גם ביום חמישי, צאו מנקודת הנחה שיחס התיירים-מקומיים הולך לגמרי להיות לטובתכם – רק בשביל זה שווה להגיע.

אומן 17, אברבנאל 88 תל אביב| רביעי

דרעק גאווה בוואליום

דרעק הגאווה כבר הפך לסוג של מותג קבוע בשבוע הגאווה. מסיבה מוגזמת וחינמית שקורצת לכל התיירות נטולות הצמיד, שרק מחפשות איפה לעשות פורח. על העמדה, מיטב הדיג'ייז של הליין עם להיטי דאנס והאוס מרימים וכבונוס - גם המרפסת של הוואליום צפויה להיפתח ולאפשר גם לצאת עם הספרדי הלארד שקטפתם, ולהביט יחד על הים תוך שאתם מדגמנים רומנטיות קשה בשניות האחרונות לפני שהיא ממצה אתכם ופותחת את הגריינדר.

וואליום, בן יהודה 1, תל אביב | רביעי 23:00 | כניסה חופשית

TLV17 VIP Pool Party

את אנדרו כריסטיאן אתם מכירים? אם כן, אז בטוח כבר ריירתם על הקטלוג בגדי הים שלו ותהיתם למה לעזאזל אין לארדים הורסים כאלה שמסתובבים ככה בבריכות אצלנו. ובכן, השנה חברו באנדרו כריסטיאן ל-OutStnading Travel ולאטרף והשיקו את מסיבת הבריכה הכי אקסקלוסיבית של הפרייד במלון פולי האוס. עוד בתפריט, בר פתוח חופשי כל הלילה כדי שתוכלו לשכר את דוגמני התחתונים שיסתובבו שם או לפחות להשתכר מספיק כדי לחשוב שהבחור שלקחתם הביתה הוא דוגמן תחתונים.

מלון פולי האוס, נחלת בנימין 1, תל אביב | רביעי 23:00

ZOTI
זותי הגיעה ללימה. ליין האלקטרוני המצליח לנשים מבית היוצר של קרן סוויסה,בתי עזרי ומורי באום מתארח בלימה לימה לראשונה בשבוע הגאווה לערב של דיפ ועד טק-האוס. על המוזיקה הסופרסטאר די ג׳איות מיכל שר, זיו גבאי ועדי רז שיפגינו כוח נשי מתפרץ על העמדה

לימה לימה, לילינבלום 42  תל אביב | רביעי 23:00

Wigstock 2017

השנה החליטו המפיקים, דניאל מריומה ולינור בר-גיל, בצעד מרגש להקדיש פסטיבל הוויגסטוק הוותיק לגילה גולדשטיין ז"ל, שהלכה לעולמה לפני כשלושה חודשים בגיל 69. במסגרת האירוע, יופיעו מיטב מלכות הדראג של ישראל בהנחייתה של ליהי גרינר ויבצעו את שירים שונים וחגיגיים לכבוד שבוע הגאווה. בנוסך, יופיעו גם להקת הבנים בויבאנד שלתדהמת כולנו, יצאה מהארון באופן קולקטיבי מוקדם יותר השנה. חשוב לציין כי האירוע יוקדש להעלאת המודעת למלחמה באיידס ובמהלכו ימכרו מניפות ממותגות ויפוזרו קופות למתן תרומה לוועד למלחמה באיידס – ואם מסתכלים על מה שמתוכנן לכם בפרייד השנה, אני חושב שזה לגמרי השקעה בעצמכם.

גן מאיר, טשרניחובסקי 22, תל אביב | רביעי 19:00

יום חמישי – 8.6

Waterpark Tel Aviv Pride 2017

המסורת הרטובה והמהממת של הפרייד חוזרת גם השנה: פארק המים של שפיים הופך למתחם גאה ענק עם מתקני מים, שמש, מוזיקה מעולה ואלכוהול. אם להסתמך על שנים קודמות, הזדמנות לראות את מבחר התיירים שיגיעו במצב לארדיות מקסימלי: תאורת יום, בגד ים זעיר ולפני שהם עברו שלושה ימים של חגיגות. על העמדה יעלה GPS המעולה לצד הכוכב של הפוראבר תל אביב, שגיא קריב בסט שיגרום לכם לחזק את קרם ההגנה. מילה מה"מיקסר" – יש הרבה אירועי גאווה כיפים במגוון קלאבים בוויקנד הזה, אבל ספק אם תמצאו מסיבה ייחודית ומהמם כמו הוואטרפארק. מומלץ בחום!

פארק המים שפיים | 12 בצהריים

TEL A-BEEF בהאנגר 11

תל א-ביף, מה שהתחיל בעיר כמשחק מילים משעשע הפך להיות מפלצת פרייד של ממש בארץ ובעולם. השנה, לאור ההצלחה המטורפת של שנים קודמת, ההפקה עוברת להאנגר 11 עם חלל משחקים מעוצב וענק שמבטיחים לנו שלא היה כמותו. סוללת דיג'ייז מהארץ ומחוץ והמון אמנים, רקדנים ושאר כוכבים יוודאו שלא תהיה סטייה אחת שתצא לא מסופקת. תכינו את ההארנס.

האנגר 11, נמל תל אביב | חמישי 23:00

Papa Black Party: TLV Pride

זה לא פרייד בלי אליעד כהן. אחרי שעשה בלגן בהישרדות והצליח להגיע למיליון עוקבים, אליעד וליין ה-Papa חוזרים להרים בתל אביב בשיתוף עם הפוראבר תל אביב. על העמדה, תוכלו למצוא את סוללת הכוכבים הכי מרשימה של הליין שכוללת את Aron, טומו וונדרלנד ו- DJ Suri בהרמות קשות והאוס כל הלילה.

האומן 17, אברבנאל 88, תל אביב | חמישי 23:00

מסיבת גאווה בשלוש רחבות בדופלקס

דווקא בשנה שבו הנושא הביסי נבחר לנושא המרכזי במצעד, כיף לראות מסיבת גאווה ביסקסואלית משותפת וחד פעמית לליינים קאלט, ביסי וליזי שתתפרש על שלושת הקומות של מועדון הדופלקס. בקומה הראשונה הליין של ליזי ידליקו את הרחבה המרכזית עם לירז אוחנה, אלמוג לבר ואפרת נעמן עם הופעה של ג'ולייטה במרכז הערב. בחלל האמצעי ליין הקאלט ירימו לכן עם אוסקה ודי ג'יי תמי ביברינג ובקומה בקומה העליונה הליין הביסקסואלי ביסי, ירימו את הגג עם ניל פרידלנדר ואביה פרחי back to back בסט טראש מטורף. בקיצור, הזדמנות לתת צ'אנס להכל מהכל.

דופלקס, השך 10, תל אביב | חמישי 23:00

Blackmilk Pride בזיזי

לחובבי הפופ והR&B, ליין הבלאקמילק פותח את אירועי הגאווה במסיבה המוזיקה השחורה המרכזית של אירועי הגאווה שככל הנראה תשחיר לכם את כל הסופשבוע. על העמדה, תוכלו למצוא את הרזידנטים של הליין, DJ Only ועמי יחזקאל המהמם.

Zizi קרליבך 7, תל אביב | חמישי 23:30

טינופת בלימה

כי לילה לפני המצעד טינופת מגיעים לשבור את הלימה במסיבת גאווה מטונפת במיוחד. שקד דווידוביץ' על העמדה עם סטים של היפ-הופ משובח ועד פופ טראשי. אם כל זה לא נשמע מטונף מספיק, הצוות גם יחלק גופיות מיוחדות לקראת המצעד כדי שתוכלו להרגיש שגם לא שילמתם כניסה וגם עקצתם את המערכת.

לימה לימה, לילינבלום 42  תל אביב | חמישי 23:00

מסיבת Underwear Party בסאונה תל אביב

הסאונה הראשונה של העיר שפיצחה את השילוב המהמם בין סקס, עירום חלקי ומסיבה עם הרמות קשות פותחת את הוויקנד באירוע שיתחיל בשעה 14:00 ויימשך עד 10:00 למחרת. החל מ-23:00 יעלו לעמדה הרזידנטים מוטי סעדיה ואדיר רון בסטים של פאוור ווקאל האוס שירימו לכם מסיבה (+ אפטר + אפטר של האפטר + התעלפתי ולא הספקתי להתעורר למצעד) עד אור הבוקר. כמו בכל ביקור בסאונה תל אביב, אפשר לצפות לג'קוזי הכי כיפי בעיר, תאים מחרמנים והרבה מאוד אווירה סקסית.

Sauna Tel Aviv קרליבך 14, תל אביב יפו | חמישי 23:00

CROSS #3

"קרוס" הוא ערב דראג מאוד לא שגרתי שפועל מזה כמה חודשים במועדון "הצימר" בדרום תל אביב ביוזמת המלכות אישה (Isha), ג'ואנה ראס וז'קלין ויזו. במופע יוקרנו סרטונים מקוריים יחד עם מגוון נאמברים מוסיקליים, חלקם בשירה חיה (!), שביניהם הן מציגות מעברונים מומחזים. המופע מתחיל יחסית מוקדם כדי לאפשר לכם להמשיך ולבלות במקומות אחרים עם האנרגיות המופרעות שתקבלו ממנו.

הצימר, פרנצויז 12, תל אביב | חמישי 22:00

יום שישי – 9.6

Forever Tel Aviv: Candy Land

בשישי, מיד אחרי המצעד ההיסטרי בתל אביב, הפוראבר פותח את חנות הממתקים הכי גדולה בעיר, וכל הדאבל מינינג פה כבר צועק לשמיים. מלבד אסופת ממתקים שלא הייתה מביישת את המחסנים של חברת טבע, יעלו הרזידנטים המוכרים של הליין, תומר מייזנר וינון יהל שינגנו מוזיקה משובחת וסטים שהוכנו במיוחד לכבוד אירועי הגאווה. במרכז הערב, סט של מיקי פרידמן שירים לקהל ווקאל האוס חזק ומרים אל תוך הלילה. צפו לעומס נדיר של תיירים, אווירה סקסית והפתעה מיוחדת על במה.

האומן 17, אברבנאל 88, תל אביב | שישי 

WTF Pride Party במינוס שלוש

נשבר לכם הזין ממסיבות עם תמחורים מופרכים, צמידים במגוון צבעים ועלויות וקרן הפנסיה המסכנה שלכם שכבר נשברה בשביל הפרייד הזה? ליין ה-WTF של ויק מלץ וקיי לונג מסדר לכם את מסיבת הגאווה המרכזית של הליין עם תחזיקו חזק... כניסה חופשית. על העמדה ירימו דיגיי ג'ני אלקיינד ודיג'יי אדיר רון עם האוס מרים וכיפי בזמן שקיי לונג ורקדני הגוגו בויז יקבלו את התיירים. בנוסף, הופעה של בוגרת אקס פקטור, דניאל יפה וחדר חושך מרווח שבו יתערבבו המקומיים והאורחים.

מינוס 3, קרליבך 3, תל אביב | שישי | כניסה חופשית

דרעק גאווה בדופלקס

אם יש משהו נחמד יותר מקומה אחת של הרמות בדרעק, זה ללא ספק שלוש קומות כאלה. לכבוד מסיבת הגאווה, הדופלקס יעבור את מתיחת הפנים של הדרעק ויהפוך למסיבת גאווה ענקית עם המון מוזיקה מטורפת. בקומה המרכזית יעלה וירים רן זיו, הסטרייט האהוב על הליין דלית פאקינג רצ'שטר שתגיע על טורבו. בקומה השניה, ליין הטינופת  עם גלאס וגאס על העמדה ובקומת הגג אלמוג לבר.

TINTOROS - מסיבת קצף

אחרי שהרימו לכל המידברן, הטינטורוס חוזרים למסיבה נוספת בלימה לימה עם רצון עז לנקות את האבק של המדבר באמצעות המון המון קצף. מיד אחרי המצעד, הטינטורוס משיקים מסיבת Foam Party סקסית ומרעננת עם מוזיקה מרימה של רון זיסמן ורז דנון, דוש מרענן ובריכה מפנקת בחצר. בקיצור, אם פגשתם תייר צרפתי לארד במצעד והוא ממש צריך מקלחת לפני, מצאתם את הפתרון המושלם

לימה לימה, לילינבלום 42  תל אביב | שישי 15:00

PAG: Techno Pride

ליין הגייז פאג חוזר למהדורת פרייד מיוחדת -Alphabetובמיטב המסורת של הפאג, הם הולכים פה על מוגזמות פרועה ונטולת היגיון. מסיבת גאווה שתיפתח בשישי בלילה תימשך, תחזיקו חזק: 36 שעות. כן, מדובר ביממה וחצי רצופה של מוזיקה משובחת, ארט פסיכדלי והפתעות נוספות מבית הפאג. אנחנו נחכה לכם ביציאה לראות את הפרצוף אחרי 36 שעות.

אלפאבית, אחד העם 54, תל אביב | שישי 23:00

Sauna Tel Aviv: Weekend Party

בוא נסכם ככה, לא משנה באיזה יום או שעה תגיעו לסאונה תל אביב בוויקנד הגאווה – הולך להיות מטורף. קצת מיותר לחלק את זה לימים, שעות וערבים. מדובר ברצף מהמם של סקס, הרמות ומוזיקה טובה שאין לו התחלה ואין לו סוף. בין הכוכבים שתוכלו לפגוש על העמדה – דיג'ייז מוטי סעדיה, אסף דולב, ג'ק צ'אנג, אדיר רון ורובי כהן ההורס בסטים מתמשכים של הרמות ובלגן עד אור הבוקר. או הערב. או אחר הצהריים. אין לדעת מתי זה מסתיים.

קרליבך 14, תל אביב | שישי 23:00

יום שבת – 8.6

Forever Tel Aviv: Dance in the Park

נכון אמרתם שנה שעברה שכבר אין מספיק מקום להכניס את כל ההומואיות וצריך לקחת את פארק הירקון? אז קבלו את הפקת הענק של הפוראבר תל אביב עם ההופעה המגה מדוברת של הפט שופ בויז. את המסיבה יפתח תומר מייזנר ואחריו יעלה שגיא קריב שירים את הפארק בסט ארוך וחגיגי במיוחד עם חומרים חדשים וקלאסיקות אהובות כשברקע הופעות מיוחדות על במה ומסכי לד מהפנטים. בהפקה מבטיחים הופעה יייחודית של הרכב הפופ עם מיטב הלהיטים מ-13 אלבומי האולפן שלהם לצד וידאו ארט מפואר, להקת רקדנים ואלמנטים תיאטרליים וויזואליים המבטיחים לקהל חוויה בלתי נשכחת.

פארק הירקון | שבת 16:00

Offer Nissim Live: Pride 2017

עופרה בפרייד – קונצרט הגאווה של המלכה הבלתי מעורערת של העיר, ואולי הסיבה היחידה שכל ההומואיות התל אביביות יודעות שאצטדיון בלומפילד בשיפוצים. השנה, המסיבה עברה לגני התערוכה מתחת לכיפת השמיים ובהפקה יודעים להבטיח שלל הופעות אורח, הפתעות, וחומרים חדשים. אם לשפוט על המסיבות הבלתי נשכחות של השנים האחרונות, אין באמת סיכוי שלא קניתם כרטיס עד עכשיו, נכון?

גני התערוכה, שדרות רוקח 101 תל אביב | שבת 16:00

1994 & OUTSIDE

הפט שופ בויז הרימו לכם ואתם חייבים עוד מנת ניינטיז לפני שאתם קולטים שאתם כבר בני שלושים? הליינים הגאים 1994 ואאוטסייד מתאחדים באופן חד פעמי בלימה לימה כדי להביא לכם את הבסט של שנות התשעים. על העמדה, צח זימרוני וטל ארגמן מה-1994 וסתיו בן יקר ואופיר סופר מהאאוטסייד באורגיית ניינטיז קשוחה במיוחד. פייר, לא התרגשנו ככה מאז היטמן 7.

לימה לימה, לילינבלום 42  תל אביב | שבת 15:00

Be Proud: Women's Main Pride Party

מסיבת הנשים הגדולה ביותר של הגאווה חוזרת בהפקת הפרייד השנתית. על העמדה, תוכלו למצוא את רן זיו לצד שני הכוכבות הנשיות מאיה יעקובסון וענבר וויני פוץ שידאגו לכם ולכן לערב בלתי נשכח. תוסיפו לזה את המיקום המדהים של הקלרה מול הים באוויר הפתוח וקיבלתם מתכון מנצח לכוח נשי מתפרץ.

קלרה, דולפינריום, תל אביב | שבת 21:00

WE Pride Party באומן 17

אחרי פארק הירקון, עופרה, גני התערוכה והפט שופ בויז עוד יש לכם כוח? התשובה היא כמובן "Fuck Yeah!", כי את האפטר הזה אסור להחמיץ. אירוע הסגירה של הפוראבר תל אביב במהדורה מיוחדת על הליין הספרדי WE שיתן לכם טעימה ראשונה מהפרייד המוגזם הבא בתור שיתקיים במדריד. על העמדה ינגנו תומר מזרחי, Binomio ואודי דדוש שירימו מ-22:00 ועד הבוקר, לצד הופעות ומיצגים מיוחדים מבית ה-WE, שזה אומר בעיקר המון לארדים מושלמים שאפשר למות.

האומן 17, תל אביב | שבת 22:00

>> ככה עושים סצנות סקס לסביות כמו שצריך

>> שישה לירדים, חוף גאה אחד: התוצאות לפניכם

>> 10 כוכבי פורנו של גייז שהלכו צעד אחד רחוק מדי

>> אנחנו יודעים לדעת לאיזו מסיבת גאווה תלכו השנה