Be Proud (צילום: זיו שדה,  יחסי ציבור )
Be Proud | צילום: זיו שדה, יחסי ציבור
חודש הגאווה מוציא מאנשים צדדים שלא הכרתי. אני מניחה שזו התחרות הבלתי פוסקת ומלחמות הראש בראש על יום אחד, המצעד, שאליו נערכים נפשית ובעיקר פיזית בגלל הביקיני או כל לבוש מינימלי אחר. אבל כך או כך, אני חייבת להודות שאנחנו בתור הקהל שפחות עסוק בלוגיסטיקה המטורפת, נהנות מן ההפקר שיוצא מזה. המפיקים נלחמים על הפסגה, מרימים הפקות בעשרות אלפי שקלים והכל כדי להיחשב כמסיבה המרכזית, או איך שהן אוהבות לקרוא לזה, ה-Main Party. התוצאה היא שרוב מסיבות מרכזיות את מאבדת את הצפון, אבל מצד שני מסוגלת לערוך השוואה יפה בין ההזמנות אחת ליד השנייה, ולבדוק מה נותן לך יותר בנפיטס ב-60 שקלים חדשים. כי אין מה לעשות, בישראל יש שכר מינימום ואנחנו לא עושים סבב ברים בקאז'.

במקום לתת לכן לטחון הזמנות, לקרוא איוונטים ולעשות סקר דעת קהל, יצאתי לבדוק איפה שווה לשים יותר מח"י שקלים על מסיבה ואשכרה לדעת שעשיתם את ההחלטה הנכונה.

קוקטייל, מתחם ומגה-פרייד: Dana Anat

הצמד הכינו לנו לשבוע הגאווה ליינאפ בהפרעה עם דרישה להשתלת כבד בסופו, וטיזרים שמציפים את הרשת. פייר? יש על מה להיות גאים בהן - ההשקעה, היצירתיות והכי חשוב, התמורה לכסף.

זה מתחיל ממתחם הנשים במסיבה הרשמית של המצעד: לראשונה בתל אביב עם סיום המצעד יוקם מתחם נשים בהפקת ליין המסיבות המצליח ׳דנה וענת׳ ובשיתוף עירית תל אביב-יפו. המתחם אשר ימותג כולו כ׳גירלז זון׳ ישקיף על הבמה המרכזית מנקודה גבוהה בגן צ׳ארלס קלור. המתחם יהיה מוצל, עם פינות ישיבה ואלף קרטיבים יחולקו לראשונות המתיישבות מתוך אוטו גלידה ממותג. במופע שצמד המפיקות מעלות על הבמה המרכזית תופיע הדיווה המושלמת שמלווה את העשייה שלהן, נינט טייב, ולאחר ההופעה תתקלט הרזידנטית תמי ביברינג.

איפה: גן צ'ארלס קלור
מתי: שישי 13.6 באזור השעה 15:00

מתחם נשים מצעד הגאווה 2014 דנה וענת

זה ממשיך במסיבת הגאווה המרכזית לנשים - מעבר לכמויות התיירות שהן מביאות מפסטיבלי העולם שבהן הן עוסקות בהפקה יומיומית, השנה מסיבת הגאווה נערכת בשיתוף פעולה חסר תקדים ומרים במיוחד בין דנה וענת לבין ארבעה ליינים של מסיבות נשים מכל חלקי הארץ: ׳women's gathering׳ מירושלים, ׳feel free׳ מאזור השרון, 'LEZZBEAT' מחיפה ו׳מונרו׳ מבאר שבע. מי יגרום לכן לזוז? אליוט הכוהנת הבלתי מעורערת, נועה הלוי בתקלוט וסט תופים לייב, נרקיס טפלר עם הסאונד הנדיר שיודע איפה לגעת, וויני פוץ - תופעה מוזיקלית אנרגטית וכמעט טרנסצנדנטלית, ועל דקלבאום בלייב און דיג׳יי, שעושה טוב טוב לנשמה ועוד. כל הטוב הזה ברחבה אחת, תחת גג אחד, בחגיגה אחת ויחידה של מגה-פרייד אמיתית. ובתוך כל האושר הזה הן הכניסו לנו גם בריכה, כדי שנחשוף את מה שקיבלנו במתנה.

איפה: קומפורט 13 האהוב (רחוב קומפורט 13, תל אביב)
מתי: שבת 14.6, יום אחרי המצעד, החל מ-20:00

עוד לפני המצעד והמסיבה הגדולה שממתינה בפתח, המפיקות הדגולות מזמינות אותנו לעוד טיפה קטנה של שקיעה ואהבה באוויר בקוקטייל פתיחת שבוע הגאווה, שיתרחש בלוקיישן מושלם שכבר ידע ימי הולדת ומסיבות לסלבריטאים מהברנז'ה - גג מלון בראון. מדובר באירוע חינמי ומועד לפורענות כמו שאנחנו אוהבות, עם מוזיקה של דיג׳יי גילי בכר ברקע.

איפה: מלון בראון, קלישר 25 תל אביב
מתי: שבת 7.6 החל מ-17:00

ובנוסף לכל מה שתיארתי פה, בעודי מריירת על המקלדת, גם השנה במהלך מצעד הגאווה יחכו לכן דנה, ענת והדי ג'יי עדי שבת בדרינק פוינט - מסיבת הרחוב בבוגרשוב, סתם ככה לעוד סניף של חופש.

איפה: ביגי זי, בוגרשוב 18 תל אביב
מתי: שישי 13.6 בין 12:30-15:00

מגה פרייד דנה וענת (צילום: תום זוילי)
צילום: תום זוילי

משאית במצעד ושלושה חללים שונים: Be Proud

ממולן, בצד השני של הזירה, קבלו את הטריפל הכי מוצלח מאז שוקולד, מנטה מסטיק, או השלישייה שדור דמרי עשה ונזרקה לרשת - קרן דותן, מיטל תוהמי ונועם זדה. הליין שלהן, BE PR, הוא השותף הרשמי של פסטיבל הלסביות הגדול והאקזוטי ביותר באירופה - Girlie Circuit, אליו מגיעות עשרות אלפי לסביות מרחבי אירופה והעולם לשבוע שלם של מסיבות חוף לוהטות והופעות בין לאומיות. סחתיין על ההשקעה, הקריאייטיביות וההזמנות שלא משאירות מקום לכמה טוב הולך להיות שם.

השלישייה פותחת במסיבה היסטרית בלימה-לימה עם ליין ה-SHABAT: עדי דגני וקרן דותן במסיבת טרום שבוע הגאווה ההיסטרי ביום שבת ה-7.6 ב-20:00.

אם זה לא מספיק לכן, הכוכבות מעמיסות לנו גם משאית גאווה של Be Proud, ומופע על הבמה המרכזית בסיום המצעד בגן צ׳רלס קלור, נשמע מרשים? חכו עוד לא סיימתי.

יום אחרי המצעד תתקיים מסיבת הגאווה המרכזית לנשים 2014 של Be Proud, שמורכבת משיתוף פעולה של ארבעת הליינים המצליחים בשנים האחרונות: ALL STARS, SEVEN:ELEVEN, SHABAT, LES IS MORE​. הקרנבל הזה הולך להתרחש במועדון ״החתול והכלב״ בשלושה חללים שונים - החתול, הכלב והדובדבן (מתברר שיש גם מקום כזה שם). על שלושת הרחבות ינצחו 9 דיג׳איות לוהטות שירימו לכן עם מגוון מוסיקלי של מעברים וצבעים שלא ישאירו אתכן מחכות על הבר לאיזה ריקוד של בת לוקחת בת ובת לוקחת את האקסית שלה: מאיה יעקובסון, קרן דותן, דלית רצ׳סטר ושקד דודוביץ׳ ינענעו את "הכלב",  לולה קיידר, זוהר גבאי ו-DJ Kromoto, שנוחתת אלינו לסט האוס וטכנו הישר מברלין, יקפיצו את "החתול" ומורי באום ונועה ברודצקי עם MIDDLE EASTERN FLOOR ינעצו שיניים ב"דובדבן".

איפה: החתול והכלב, קרליבך 23 תל אביב

מתי: שבת 14.6

תמיד שם בשבילנו: Seven Eleven - גילדה

חוץ מהמסיבות המרכזיות הצפויות לגרום לנו לחופשת מחלה מהעבודה של לפחות שבועיים על הרעלת אלכוהול, בחורות יפות ותיירות מחו"ל, קבלו את ליין הסבן אילבן שנותן בראש בליין אפ מגוון שלא משאיר לנו את ימי שני כדי לנזול במיטה ולראות סרטים בצפייה ישירה, מלולה קידר ועד שקד דודוביץ'. כדאי ורצוי לפרגן לגילדה על הגיוון וחוסר השגרה ביחסים שהיא נותנת לנו כבר שנתיים, ועל ההתמדה.

seveneleven (צילום: קרן שוורצמן)
צילום: קרן שוורצמן

פייטריות אמיתיות: האמזונות

הן לא נחות לרגע ובהחלט הפכו להיות שם דבר בכל מה שקשור לקהילה הגאה ולבנותיה. הן מילאו את החלל ריק ואת החור עצום בבטן שהיה לנו באלכוהול ובאסמינו יין, וגם בחודש הגאווה הנוכחי הן לא מפחדות להרים ראש ולהגיד, כן, כאן פתוח כל יום, ובכל יום יש לנו הפתעה אחרת.

ב-10.6 הן מפציצות בסרט "אמזונה" שיעלה בסינמטק מאת ערבה גל, ב-13.6, יום המצעד, הן הופכות את המקום לדרינק פוינט משוגע עם מבצעים וצעדה מתנדנדת לעבר גן מאיר ביחד עם כולן ובערב המצעד, למי שתצליח להחזיק מעמד, תחכה בבר על העמדה די ג'י נמיה עם להיטים משנות ה-90 והמון ביונסה. בין לבין תהיה גם  מסיבת חוף לוהטת בהילטון בכיכובה של האגדה לולה קידר שלא מפחדת לעשות קצת פמיניזם רדיקלי.

אמזונה בר (צילום: מורן ויזל,  יחסי ציבור )
צילום: מורן ויזל, יחסי ציבור

 Amazona Bar - לילינבלום 23 תל אביב

עוד ב-mako גאווה: