זקני העיר מספרים שלפני כמה שנים, מצעד הגאווה בתל אביב תוכנן כאירוע מחאה פוליטי עם מפגינים חדורי מוטיבציה, שוטרים שהולכים מכות ומקסימום סיבה נחמדה ב-TLV או בקולנוע זמיר. לכל זה כמובן אין זכר באירועי פרייד 2014 - חודש מסיבות מפלצתי שמתאפיין במכוני כושר בעיר שלא עומדים בעומס, עשרות אלפי תיירים בייבוא אישי ושיחות היסטריות ברחבי העיר על כיוונים לתוספי מסיבות כאלה ואחרים. אז כדי לעשות קצת סדר במבול המסיבות, פסטיבלים, צמידים ואירועי לילה שהחודש הזה מביא עלינו - קבלו את המדריך המלא לחודש הגאווה, בסדר עולה לפי דרגת הקלאבריות שלכם והתקציב שאתם מוכנים להשקיע.

גאווה למתחילים - מסיבות גאווה רשמיות:

FFF Pride Main Event

כמו בכל שנה, מסיבת הגאווה של שירזי וה-FFF היא אחת מהפקות הדגל של הגאווה בפרט, ושל השנה בכלל. השנה, שירזי ממשיך במסורת שהוא כבר מתחזק מספר שנים ומערבב לתוך סיר הגאווה התל אביבי את כל הליינים הורודים הבינלאומיים הכי שווים והדיג'ייז שלהם: אייבי גרסייה (סופר מרשה), ראפה מדריד (קפה אולה), מיקי פרידמן (ברלין) כריס בקר (GMF) מרקו דה-סילבה (ספרד) לה מנור וכמובן הרזידנטים הקבועים שינגנו את כל מה שטוב בתל אביב טל כהן, Level 4, וויני פוץ ומוטי סעדיה.

כהומאז' לבייבי בום הגאה ומבול הנישואים הורודים שתל אביב חוותה השנה, הקונספט של המסיבה יהיה בסימון "ירח דבש" בתל אביב, עם מטרה ברורה למצוא את הגבר המקומי המושלם ולבלות איתו קצת יותר מסטוץ מסטול בשירותים של האומן. עם כל עומס התיירים שצפוי להגיע לאירוע, יש מצב שמהקונספט הזה אפילו תצא לכם מזה ויזה. ואם כל זה לא הספיק (ושירזי לא ידוע כמי שעוצר באדום), השנה תופיע על הבמה המרכזית Ultra Nate שאחראית על FREE, אחד מהמנוני הגאווה המוכרים ביותר בעולם.

יום שישי 13.06.14 | 23:00 | האומן 17 (אברבנאל 88, תל אביב) 

מסיבות גאווה FFF שירזי

Forever Tel Aviv Pride T-Dance

שבת, צהריים, עופרה - לא מאוד מסובך לראות את הפוטנציאל שגלום במילים הללו. מסיבת הגאווה השנתית של צוות הפוראבר כבר התמקמה באופן רשמי בספוט הכיפי של שבת פוסט-פרייד אחר הצהריים, וגם השנה מתכננת לכם אפטר מטורף שיוביל לחופשת המחלה המסורתית של יום ראשון. המנה המרכזית היא כמובן סופר סט של עופר ניסים, שתמיד מגיע במיטבו בגאווה ומתקלט באופן רציף עד שעות הלילה המאוחרות את מיטב הנוסטלגיות המרימות וחומרים חדשים. בין לבין, תוכלו לשמוע גם את אליוט, תומר מייזנר והרכש החדש של הפוראבר: שגיא קריב. בנוסף, יעלו צוות הרקדנים והפרפורמרים של הליין עם חווית "Baywatch", שנועדה כמובן לאפשר לאוהד חיים ולצוות הסטיילינג להלביש אותם באופן מינימלי ולאפשר לעשרות התיירים לצלם קצת ישבן ישראלי במלוא תפארתו - בכל זאת, זה לגמרי בנה קריירה לפמלה אנדרסון. בקיצור, שווה במיוחד.

שבת 14.06.14 | 15:00 | האומן 17 (אברבנאל 88, תל אביב)

אין תמונה

Beef Xtreme: Morning Party

האפטר המסורתי של צוות הביף יפתח ב-8:00 בבוקר וימשך עד שעות הצהריים המאוחרות. המסיבה תהיה תחת ליין האקסטרים של הביף, מה שמחייב קוד לבוש מחמיר (עור, פטיש, מדים או ספורט - תבחרו), בתוך קלאב שיעוצב כולו כמו בית מעצר. הרזידנטים החתיכים מברצלונה Antonio & Mario יופיעו בסט באק-טו-באק שלראשונה בתל אביב יכילו גם הופעות של הזוג על הבמה ולא רק על העמדה - תשלימו אתם את החסר. את המסיבה יפתח הרזידנט של הליין, אילן ליבוביץ', ויסגור אורח הכבוד הקבוע של הביף - המגה די ג'יי ומפיק של עולם הפטיש ג'ק צ'אנג, עם סטים חזקים של האוס מיוחד.

שבת 14.06.14 | 8:00 בבוקר | Mojo (קרליבך 7, תל אביב)

דרעק ופאג בבלוק

הדרעק והפאג, שניים מהליינים הכי כיפים בעיר, מאחדים כוחות לכבוד הגאווה תחת המטרה האמיתית של כל המסיבות הללו: Grifot. אם אתם בעניין של מסיבה טיפה יותר קומוניקטיבית ופחות הארד קור, זה כנראה המקום בשבילכם. ברחבת הבלוק נדב נאמן יחמם את הערב בסט סליזי במיוחד של מוזיקה שחורה, ודלית (פאקינג) רצ׳שטר תעלה לסט המרכזי של הערב עם מיינסטרים מרים כמו שרק היא יודעת. ברחבת הסקווט, סברינו ואביחי פרטוק יאזנו קצת את הריהאנה והביונסה של החדר הגדול עם הביטים המזוהים של הפאג, שמצליחים להעיף כל רחבה שהם מגיעים אליה בשנתיים האחרונות. בקיצור, צפו למבוך תל אביבי ענק של מוזיקה מכל הסוגים וכמובן, הרבה מאוד גריפות של תיירים חתיכים. אם יש לכם רק פיפי - המלצת המערכת היא ללכת ישר למשתנות מאשר להמתין לתא.

יום שישי 13.06.14 | 23:30 | הבלוק (סלמה 157, תל אביב)

pag (צילום: איתן טל,  יחסי ציבור )
ליין ה-pag | צילום: איתן טל, יחסי ציבור

בשורה התחתונה

בלתי אפשרי לבחור בין כל הטוב הזה. המלצת המערכת - לישון טוב אחרי המצעד, לפתוח עם הפופ הכיפי של הדרעק, להמשיך עם אולטרה נייט וההאוס המרים של ה-FFF, משם לאפטר של הביף ותסיימו עם עופרה מתחת לשנדליר וקחו שבוע מחלה. עם קצת חטיפי אנרג'י והרבה קונדומים, אתם יכולים לעשות את זה!


גאווה למתקדמים - מסיבות הפתיחה הכי הורסות

Black Milk Friday

אחד הליינים המתפתחים של השנה יפתחו את חודש הגאווה במסיבה מיוחדת הלילה בפרדייז גראז'. הליין שכבר התקדם לימי שישי ועבר ממש לא מזמן למועדון הענק, יקדיש את אירוע הפתיחה לפייט מוזיקלי בין הדסטיניז צ'יילד והבקסטריט בויז. ברחבה המרכזית - BlackMilk עם ספיישל ביונסה ודסטניז צ'יילד בחסות מומי לוי (100FM) ושחף מורן. בחדר השני, האחות הקטנה של הבלאק מילק: Milkyway - פופ טראש עם ספיישל בקסטריט בויז לכל מי שנתקע בלי כרטיס. מומלץ בחום, בעיקר אם עדיין לא יצא לכם לחוות את אווירת הבלאק מילק.

יום שישי 30.05.14 | 24:00 | Paradise Garage (קיבוץ גלויות 49, תל אביב)

אין תמונה

Beef Jerky: Pre Pride

לחובבי הפטיש, הביף מציע להתחמם לקראת הגאווה עם מחווה לתחתון הסקסי של עולם הספורט, ה-Jockstrap. אפשר לצפות להרבה תחתונים מבצבצים מחוץ לג'ינס או למכנס הספורט במסיבה, כיאה למסיבה קיצית במיוחד ובמהלך הערב אפשר לצפות למצוא אותם גם על הרצפה של חדר החושך הפעיל של הליין. הכותרת של המסיבה Pre-Pride, Pre-Cum לא משאירה הרבה מקום לדמיון, אז בואו עם ראש פתוח. באירוע יתקלטו הדי ג'ייז הישראלים Level 4 ואלעד נבון. 

יום שישי 30.05.14 | 24:00 | האנגר 17 (בן אביגדור 17, תל אביב)

אין תמונה

דרעקיץ באומן 17

בדרעק מבינים שכדי לפתוח את אירועי הגאווה באמת, חייבים לתת לכל הצועדים מה ללבוש לצד המשאית של הליין שמלווה את המצעד, וכמובן לימי רביעי בדיזינגוף, שבחודש הגאווה הופכים להיום המקום הכי חם להיות בו. בדיוק בגלל זה, ההפקה מבטיחה 300 גופיות דרעק סקסיות ואיך לא, ורודות, שיחולקו לבליינים שיגיעו לפתוח את הגאווה עם הדרעק. המסיבה שתתקיים באומן תשיק במקביל גם את עונת הקיץ עם די ג׳יי עומר ענבר בסט חימום, דלית (פאקינג) רצ׳שטר עם סט ג׳ינג׳י של להיטי דאנס קייציים ודי ג׳יי נדב נאמן בחדר הקטן של האומן עם סט שחור, סקסי ומיוזע.  

יום שישי 06.06.14 | 24:00 | האומן 17 (אברבנאל 88, תל אביב)

אין תמונה

מועדון 1- חוזר בהפקה חד פעמית

לאחר 4 שנים של שתיקה פותח מחדש צוות הפלייגראונד המיתולוגי את מועדון ה1- (מינוס אחד) המיתולוגי למסיבה חד פעמית ובלתי נשכחת כחלק מאירועי שבוע הגאווה. למי שלא זוכר, ה1- היה בתקופת הזוהר של סוף העשור הקודם אחד המקומות הכי הורסים ומרכזיים בתל אביב, ונסגר בצער רב לפני כ-4 שנים. במיוחד לפרייד, המועדון יפתח את שעריו בשנית עם הבטחה לסאונד משופר, תאורה חדשה ואווירה מחשמלת. את הערב יפתח דיג'יי רובי כהן עם להיטי האוס נוסטלגיים ולאחריו יעלה דיג'יי ארז שטרית בלהיטים החמים של קיץ 2014. אגב, בדיוק כמו בפלייגראונד המקורי, צפו לדרינקים מוזלים כל הערב וחדר חושך סליזי במיוחד אליו תוכלו להגיע שיכורים מכל האלכוהול ופינוקי הצ'ייסרים של הליין.

יום שלישי 10.06.14 | 23:00 | מינוס אחד (נחלת בנימין 52, תל אביב)

אין תמונה

דונה מרטין פותחת את שבוע הגאווה

דונה מרטין עוברת באופן חד פעמי ליום חמישי בשביל לפתוח לכם את שבוע הגאווה, שנה רביעית ברציפות. והשנה, הליין מאמץ בחום את העובדה שאף גיי בתל אביב לא אוכל בשבוע שלפני הגאווה, ומעצב את המקום כדיינר הכי סקסי בעיר, רק עם טוויסט: המילקשייק של הדונה מביא את כל הבחורים לחצר ולא ידפוק לכם את הבגד ים למצעד עם קלוריות מיותרות. את הערב תפתח המלצרית הראשית קרן דותן ואחריה יעלה בפעם הראשונה בדונה שחף מורן להקפיץ לכם המבורגרים על העמדה. קלריסה סנאוויט תארח אתכם בכניסה וברחבה.

יום חמישי 05.06.14 | 24:00 | קומפורט 13 (קומפורט 13, ת"א)

מסיבת הגאווה של דונה מרטין (צילום: ערן לוי,  יחסי ציבור )
צילום: ערן לוי, יחסי ציבור

3Some Pre Pride- הראל סקעת בהופעה חיה

אמרתם גאווה, אמרתם גם הראל סקעת. ליין ה-3סום פותח את הגאווה ומשקיע עד הסוף לציון יום ההולדת של שני המארגנים, אילנה שירזי ושי כהן. מלבד ההופעה המקפיצה של המאמי הלאומי, הליין מתכוון למקסס לתוך לילה אחד את מיטב הדיג'ייז והסגנונות של העיר: החל בקיארה דופלה שתעזוב ללילה את המופע המצליח של פאות קדושות כדי לתת בראש, דרך הרזידנט הנצחי והמהמם מוטי סעדיה ועד רחבה נפרדת למוזיקה מזרחית עם ניסו מיקס על העמדה. בקיצור, בהפקה שנותנת הכל מהכל כנראה שיהיה קשה מאוד ליפול, וכבונוס - אולי אפילו תראו את עידן רול בתור לשירותים. רק תזכרו שהוא תפוס, כן?

יום שישי 06.06.14 |  23:30 קוקטייל יום הולדת למוזמנים | האנגר 17 (בן אביגדור 17, תל אביב)

אין תמונה


גאווה למגה קלאברים: הצמידים הכי שווים בעיר

FFF Pride 2014 Pass

הצמיד של ה-FFF ילווה אתכם לאורך שבוע הגאווה עם אוסף מסיבות הורס במיוחד שאליו תוכלו להיכנס באופן חופשי וללא תור. מלבד המסיבה המרכזית, שעליה תוכלו לקרוא בהרחבה בפסקה הראשונה (אולטרה נייט וכו'), הצמיד יכלול גם כניסה למסיבת פתיחה ברביעי (11.6) בחתול והכלב עם די ג'יי כריס בקר, שיביא את ברלין היישר לתל אביב, ולמסיבת הסגירה בראשון (15.6) בקלרה ביץ' תחת כיפת השמיים, שמבטיחה לכם עם מסיבת חוף ייחודית ומטריפה לנעול איתה את שבוע הגאווה. המסיבות מגיעות משיתופי פעולה מיוחדים של ה-FFF עם ליין הגייז העולמי סופרמארשה וליינים בינלאומים נוספים כך שהצמיד הזה לגמרי מבטיח לכם סיבוב מסביב לעולם בסופש אחד בתל אביב. וכבונוס, גם מסיבת שבועות שתהיה אף היא עם ליין הגייז העולמי סופרמארשה נכללת בכרטיס אז בכלל הרווחתם. לרכישה 

 

מסיבות גאווה FFF שירזי

Forever Tel Aviv: Pride 2014 Pass

צוות הפוראבר תל אביב, שמשנה לשנה הופך לגדול יותר, מתפוצץ בענק על פרייד 2014 ומציע לקלאברים הקשים כרטיס משולב לכל שש (!) מסיבות שבוע הגאווה של הפוראבר, כולל כמובן הטי דאנס עם עופר ניסים בשבת באומן 17. ההפקה תתחיל עם אירוע הפתיחה החגיגי של אירועי הגאווה עם הליין הלונדוני ביונד ודי גייז פול הרון ותומר מייזנר, תמשיך למהדורה מיוחדת של ליין הגברים Papa בהפקת אליעד כהן באומן, תעצור בקומפורט למסיבת WE Party ספרדית ומיד לאחר מכן עופר ניסים תשלח את כל הבליינים למסיבה של הליין הברזלאי The Week. אם עוד ישאר לכם כוח בראשון, הקומפורט יארח גם מסיבת פרידה מתל אביב לכל התיירים שלא חזרו לעבודה עם עיניים אדומות כמו אחיהם המקומיים. בקיצור, השנה עופרה היא רק הדובדבן שבקצפת מרימה במיוחד, ואפילו לא תצטרכו לחכות בתור. לרכישה

BeeFamily

הביף, שחוגג השנה את הגאווה בסימן משפחות, מאפשר אף הוא לרכוש צמיד לכל מסיבת הפרייד שיבטיח לכם סופ"ש פטישיסטי במיוחד. הצמיד כולל את כל מסיבות הביף כולל ביף צ'ק אין בשלישי (10.6) במועדון הפינגווין, תל-א-ביף בחמישי (12.6) בהאנגר 1, ביף אקסטרים בשבת בבוקר (14.6) במועדון MOJO , ביף Necessity בשבת בלילה (14.6) מועדון פאראדייז גאראג' וביף צ'ק אאוט בשלישי (17.6) בפינגווין ובקיצור - אם אתם מתחרמנים ממסיבות קונספט שמתחילות במילה ביף (ובינינו, מי לא?), זה הצמיד בשבילכם. בהפקה מבטיחים שלמרות ריבוי המסיבות, כל מסיבה תהיה בעלת נושא מיוחד ובהפקה ייחודית: ממסיבות לבנים בלבד, דרך כאלה עם צביון פטישיסטי מלא עם קוד לבוש, מסיבות באווירת חו"ל ועד מסיבות עם מופעי סקס על הבמה בשיתופי פעולה עם הליינים המובילים בעולם. לרכישה 

אין תמונה

WOW TLV Pass 2014

אם אתם ממש חזירי מסיבות קשים (או במילים אחרות, תיירים שבאו להתחרע על תל אביב), הצמיד הזה הוא הצמיד בשבילכם. הכרטיס המשולב הזה נולד כשיתוף פעולה בין הביף לבין ה-FFF מבטיח שתוכלו להיכנס ל-10(!!!) מסיבות שונות במהלך החודש הזה. תחזיקו חזק כי זה ארוך: רביעי (11.6) בחתול והכלב - מארחים את הליין GMF מברלין ו-COX מאיטליה; מסיבת הגאווה המרכזית בשישי (13.6) באומן 17; מסיבת סגירה בראשון (15.6) בקלרה ביץ' תחת כיפת השמיים; ביף צ'ק אין בשלישי (10.6) במועדון הפינגווין; תל-א-ביף בחמישי (12.6) בהאנגר 1; ביף אקסטרים בשבת בבוקר (14.6) במועדון MOJO; ביף Necessity בשבת בלילה (14.6) במועדון פאראדייז גאראג'; ביף צ'ק אאוט בשלישי (17.6) בפינגווין. בנוסף, תקבלו גם כניסות למסיבות פתיחת חודש הגאווה של ה-FFF והביף: ביף פרה-פרייד ב-30.5 בהאנגר 17 וסופרמן FFF ב-3.6 באומן 17. אנחנו התעייפנו רק מלכתוב את כל זה, אבל אין ספק שלפחות במובן הכלכלי של עלות פר מסיבה, זה הצמיד הכי שנותן לכם הכי הרבה. לרכישה

אין תמונה

Waterpark Tel Aviv 2014

בא לכם על פארק מים שכולו גאווה ואין לכם תקציב לנסוע לסירקיט בברצלונה? אליעד כהן, שמככב כנראה באינסטגרם/פייסבוק/פנטזיות שלכם חבר לכמה אנשי לילה ואנשי עסקים כדי להרים את ההפקה הזו שתכלול 12 שעות של מתקני מים, בידור, אלכוהול, מוזיקה והגברים הסקסיים בעולם בשטח של פארק המים שפיים. בין האבובים למגלשות לחתיכים בספידו, יתקלטו מיטב הדיג'ייז מרחבי העולם שבינהם נכללים DJ סורי, רזידנט ליין הפאפא מספרד, DJ טיאגו מברצלונה, DJ תומר מזרחי, מה-DJS הבולטים ביותר בארץ. ו-DJ שלומי לוי, יוצר  מוזיקלי וה-DJ הישראלי שמייצג אותנו השנה בטומרולנד. בקיצור, הדרך הכי טובה לצנן קצת את המסיבות הלוהטות של תל אביב בגאווה עם הרבה מאוד מים.

עוד ב-mako גאווה: