>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אירועי הגאווה 2012 באילת היום השני (צילום: חיים שרון)
אירועי הגאווה בשנה שעברה | צילום: חיים שרון
שבוע אחרי היום הבינלאומי למאבק בהומופוביה שיצוין ב-17 במאי, ייפתחו זו השנה ה-12 אירועי הגאווה באילת, שתארח את הקהילה הלהט"בית בין ה-23 ל-26 במאי. למשך סוף שבוע נצבעת עיר הקיט בכל צבעי הקשת והמוני הומואים ולסביות צפויים לפקוד את העיר לסוף שבוע של שמש, ים, מסיבות, מצעד, אהבה וגאווה.

כפר הגאווה במלון קראון פלאזה

על מנת להעצים את חווית הגאווה, יהפוך מלון 'קראון פלאזה', למשך ימי הפסטיבל, ל'כפר הגאווה'. המלון – על כל המתקנים שבו, לרבות בריכת השחייה והלובי, יפעל במהלך כל סוף השבוע כמארח הרשמי של הפסטיבל ויאפשר לקהילה הגאה ליהנות מחוויית גאווה טוטאלית.

גם השנה, חלק מהאירועים יתקיימו בכפר הגאווה עצמו. כך למשל ביום חמישי (23.5) יערך קוקטייל קבלת פנים, לאחריו מופע היחיד של עושרי בבכורה - 'דרמה קווין', תערוכת סקס והרצאות בשיתוף עם רשת 'ארוסנטר'. ביום שישי ייהנו כל אורחי כפר הגאווה מארוחת שבת חגיגית (ללא תוספת תשלום) ותיערך בכפר הגאווה מסיבת הבריכה שתנעל את אירועי הגאווה בעיר הדרומית.

אין תמונה
אירועי הגאווה באילת לפני שנתיים

הגאווה למען החייל

הפסטיבל הציע השנה חבילות נופש מיוחדות לחיילים בשירות סדיר, זאת במסגרת מבצע בשם "הגאווה  למען החייל". במסגרת המבצע, מוצעים דילים לחוגרים במלון 'הים האדום' (2 לילות במלון, כולל כרטיסים למסיבות ב- 620 ₪ בלבד). בנוסף, ניתנת לחיילים האפשרות לפרוס את עלות החבילה ל- 10 תשלומים שווים ללא ריבית (62 ₪ בחודש).

מסיבות נון סטופ

ביום חמישי יתקיימו שתי מסיבות פתיחה מושקעות במיוחד. האחת ב'האנגר' החדש של אילת, מגה קלאב שבנייתו נשלמת בימים אלה ממש, בהפקת ליין המסיבות החיפאי GAP של אסי נחום וגיא הראל, שבמרכזה די.ג'יי סט של אוליביין אורדה (איטליה), סט פתיחה של רזידנטית הפרידום האילתי – די.ג'יי דבי לנדסברג וסט סיום של די.ג'יי גיל פרץ מחיפה.

במקביל, תיערך במועדון ה'פלטיניום' החדש (במרכז התיירות של אילת) מסיבת פתיחה חגיגית לנשים בלבד (כן, הדרת גברים מוחלטת) בשיתוף עם ליין מסיבות הנשים התל אביבי LESS IS MORE. בעמדת הדי.ג'יי – קרן דותן.

אין תמונה
ישתלט על חוף הדקל. פיל רומנו

ביום שישי בבוקר (החל משעה 12:00) יתקיים ברחבת הסיטי סנטר (מול התחנה המרכזית) הפנינג "גאווה בחוצות העיר" ובשעה 13:00 יצא לדרך מצעד הגאווה. המצעד יחלוף על פני שדרות התמרים, רחובה הראשי של אילת, שדה התעופה, כיכר התיירות ומשם לכיוון אזור המלונות בואכה החוף הצפוני.

הפנינג הגאווה יתקיים גם השנה במתכונת בחוף ממן.

פיל רומנו והפילהרמוניק בחוף הדקל

ביום שישי בחצות יפתחו שערי מסיבת הגאווה המרכזית בחוף הדקל כאשר במרכזה - סט של די.ג'יי פיל רומנו (רומא). סט פתיחה יוגש על ידי די.ג'יי תומר מייזנר (ForeverTLV) ואת המסיבה ינעל רזידנט ה- FFF התל אביבי – די.ג'יי מוטי סעדיה.

הפקת TEMPTATION בחוף הדקל מתקיימת השנה בסימן SYMPHONY OF LOVE ובמהלכה יהנה הקהל מהופעה עוצמתית במיוחד של ה'פילהרמוניק'.

הדי.ג'יי והיוצר פיל רומנו נחשב לאחד הכוכבים הבולטים בסצינה האירופאית, משמש רזידנט ה- Circuit ברצלונה, הפסטיבל הגדול ביותר ביבשת, ומעביר את זמנו בין מיטב המועדונים ובין הגדולות שבמסיבות בברצלונה, איביזה, מדריד, בריסל (La Demence Cruise), לונדון (LoveChild), ריו דה ז’נרו, ניו יורק, פריז, טורונטו, הונג קונג וכמובן ה-Push Club  ברומא, שבבעלותו. בישראל ניגן רומנו מספר פעמים במסגרת ליין המסיבות התל אביבי FFF ובשנה שעברה במסיבה המרכזית של אירועי 'אילת בגאווה'.

חבילות נופש בכל מלונות אילת

פסטיבל 'אילת בגאווה' שמופק על ידי 'אילת נט' בע"מ, מציע חבילות נופש בכל בתי המלון בעיר, החל מהיוקרתיים ביותר ועד למלונות קטנים ומשפחתיים. מגוון החבילות המוצעות מאפשר לקהל "לקרוע את אילת מבלי לקרוע את הכיס". מרכז ההזמנות פועל בימים א'-ה' משעה 09:00 בבוקר ועד 18:00 בטל. 08-6334432

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר האינטרנט של הפסטיבל