אנחנו נהיה האחרונים לבייש כל חברה שמבקשת להיות יותר מגוונת, להפיץ אהבה ולהטמיע את המסר הכל כך חשוב של קבלת האחר, אבל במקרה הזה אנחנו מקבלים בברכה כל בדיחה אשר תהיה. חברת מארס, המשווקת את חטיף השוקולד הפופולרי M&M's, הודיעה כי היא מתכוונת לעשות מייקאובר לדמויות העגלגלות שמפרסמות את המותג, כדי לתת להן מראה "כוללני" יותר המייצג "עולם דינמי ופרוגרסיבי יותר". 

חברת מארס, שלוקחת את השיווק שלה מאוד ברצינות, הודיעה בשבוע שעבר שהיא תשפץ את הדמויות המקדמות את מותג השוקולד כך שהן יהיו "בעלות אישיות מגוונת יותר, כדי להדגיש את החשיבות של ביטוי עצמי ואת כוחה של קהילה באמצעות סיפור סיפורים". 

כך לדוגמה, האם אנד אם הירוקה, שנעלה בעבר נעלי עקב סקסיות, תנעל מעתה סניקרס, כדי "לשקף את הביטחון העצמי חסר המאמץ שלה". לעומתה, האם אנד אם החומה תנעל נעלי עקב נמוכות ורחבות, במקום נעלי העקב הגבוהות הצרות שלה, כדי להדגיש שהיא נבונה. עוד החליטה החברה שהאם אנד אם האדום יהיה פחות שתלטן, ואילו האם אנד אם הכתום יהיה מודע יותר לחרדה שלו.  בנוסף, הודיעה החברה שבהמשך היא תצבע מחדש את הידיים והרגליים של הדמויות בהתאם לצבע הקליפה שלהם, במקום הצבע הלבן האנושי שבעיצוב הקודם. 

הכוונות אולי היו טובות, אבל אף אחד, ממש אף אחד, לא קנה את הניסיון המביך של חברת מארס לשווק כוללנות והכלה והרשת יצאה למסע לעג מתוזמר שכלל לא מעט בדיחות מוצלחות. "בבקשה פמיניסטיות, האם אנד אם הירוקה כבר לא ציון 10. אבל אל תדאגו, בדיוק כמו שאר הקאסט, היא עדיין תסתובב ערומה", התבדח הקומיקאי, כוכב הרשת ויני תומאס. "בנוסף, בהתאם לשינויים הדמוגרפיים, האמ אנד אם הכתום יהיה מעתה והלאה טווינק מרושע, והכחול ייאבק בדיכאון". 

הוא כמובן לא היה היחיד.  "אף אחד, בכל ההיסטוריה האנושית, לא הסתכל על הפאקינג M&M ואמר 'אני לא מרגיש מיוצג'", סיכם גולש אחד, ואחר הוסיף: "אף פעם לא אכלתי M&M's כי תמיד חשבתי שהדמויות מיושנות ופוגעניות. לא יכול לחכות כדי סוף סוף לנסות". גולש אחר ניסה להתאים את לשון הפנייה המתאימה לכל דמות, אבל התגובה האהובה עלינו הייתה: "זה לא משנה אם אתה שחור, לבן, טרנס או א-בינארי - אנחנו באם אנד אם אוהבים להתעשר ולתת לך סוכרת".