No Sesso, כלומר "ללא מגדר" באיטלקית, הוא מותג האופנה המצליח של המעצבת פייר דייויס, אישה טרנסג’נדרית, שהקימה אותו בשיתוף פעולה קהילתי בלוס אנג’לס. דייויס נחשבת לפורצת דרך בתחומה, היא האישה הטרנסית הראשונה שהעלתה תצוגת אופנה במוסד האמנותי הגדול בעולם, The Getty, וכעת שברה תקרת זכוכית נוספת, כשהציגה בתצוגות הרשמיות של שבוע האופנה בניו יורק.

תצוגת האופנה הראשונה של No Sesso התקיימה בשבוע שעבר בפייר 59, ניו יורק, שם הציגו את קולקציית סתיו-חורף 2019. הקולקציה צוללת אל תחום הלבוש העסקי-פורמלי, ומצהירה דבר או שניים בעצמה על הסגת גבול ושבירת תקרת הזכוכית.

דייויס משתמש בצבעים חמים, בין הכתומים לאדומים, ובטקסטילים עם מרקמים שופעים כמו פרווה ועור, בשילוב עם אלמנטים ביתיים יותר ללבוש עסקי כמו צמר מרוקם, אריגי כותנה וקשמיר. "אנו שואפות לתעל את אשת העסקים של No Sesso – איך שהיא רוצה להתלבש למשרד כשהיא מנהלת את העניינים", אומרת דייויס למגזין להט"בי.

>> עידן שרעבי: "אני חווה מיניות שקשורה לטירוף"

>> 10 הומופובים קיצוניים שהתגלו לבסוף כהומואים

>> תום שיניצקי: "איבדתי שליטה על הגוף שלי ממנת יתר"

"הלוקים הם משני עד שישי", היא מסבירה, "מה שהיא לובשת לחדר הישיבות בוול סטריט ועד הבגדים שהיא לובשת אחר כך. כל מה שרצינו זה לתת מראה עסקי ונועז". כשנשאלה איך היא מרגישה להיות הטרנסית הראשונה שמציגה באירוע כה חשוב, ענתה דייויס שההנאה שלה זה כל מה שחשוב, "נכון לעכשיו אני מקפידה ליהנות מעיצוב, ורק אמשיך ליהנות מזה. וזו הדרך לעשות את זה".

View this post on Instagram

A post shared by Pinksixty (@pinksixty360) on

View this post on Instagram

A post shared by Código Glam (@codigo_glam) on

View this post on Instagram

A post shared by Metrópoles (@metropolesdf) on