יטבתה
גאווה
גאווה

הצד המטריד של פרסום ממוקד לקהילה הגאה

נראות להט"בית בטלוויזיה ובעולם הפרסום משמחת אותנו, לרוב, אבל לפעמים משאירה אותנו עם טעם רע. דוגמה מצוינת לכך היא הפרסומת החדשה למותג נייר הטואלט "קוטוניל", שטוענת שהומואים צריכים ישבן נקי במיוחד, כשהם נפגשים עם ההורים של בן הזוג. גם פרויד אמר משהו על הומואים ואנאלי

דרור בלילטי | mako גאווה | פורסם 10/03/19 13:13 
גבר יושב על האסלה (צילום: Family TV, Shutterstock)
הצד המטריד של פרסום ממוקד לקהילה | צילום: Family TV, Shutterstock
פנדורה