השבוע עלתה בפינלנד פרסומת חדשה לברגר קינג, בה הקמע של של רשת המזון המהיר מנשק לא אחר מאשר את היריב הכי גדול שלו - רונלד מקדונלד. הנשיקה בין שתי הדמויות יוצרת צורת לב, והמודעה עצמה יצאה במקביל לשבוע הגאווה בבירה הלסינקי, שנדחה מספר פעמים בשל מגפת הקורונה, ועליו נתנה הרשת את חסותה. 

התמונה של שני הפרזנטורים פוזרה על גבי לוחות המודעות וברשתות החברתיות, ולפי מנהלת המותג של ברגר קינג בפינלנד, קייסה קאסילה, היא שיקוף הערכים של המותג, שנתן את חסותו לשבוע הגאווה. "ברגר קינג תמיד צעדה לצד שוויון, אהבה והזכות של כולם להיות מי שהם", אמרה, "המקרה היחיד שבו זה אולי לא נראה כך הוא כשאנחנו משתלחים במתחרים שלנו. התשוקה לחגוג אהבה בכל צורה היא מה שהוביל אותנו לחשוב על הקמפיין החדש. רצינו להראות שבסופו של דבר, האהבה מנצחת. אנחנו יודעים שגם מקדונלדס תומכת באותם ערכים". 

"המותג שלנו תמיד היה נועז ומהנה", אמר מנהל השיווק העולמי של הרשת, פרננדו מצ'אדו, "להציג לראווה את הנשיקה הבלתי אפשרית הזו היא הדרך שלנו להראות שאהבה באמת מנצחת את הכל. אנחנו מקווים שהאנשים בצד השני מבינים שזו חגיגה של אהבה יותר מאשר הצהרה תחרותית".