אנחנו יודעים שהשאלה הזו לא מטרידה את המנוחה שלכם מאז שנות התשעים, אז אולי הידיעה הבאה תיתן לכם סוף סוף את התשובה אותה חיפשתם. 

הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה (GLAAD) שיתפה פעולה עם מותג תוכנית הילדים המצליחה "הטלטאביז" ותשיק בחודש יוני קולקציה מיוחדת לכבוד חודש הגאווה. ליין הבגדים החדש, שכל הכנסותיו יתרמו לארגון הגאה, יקים לתחייה טרנדים שכולנו הספקנו לשכוח כמו כובעי דלי,  פאוצ'ים וגרביים ארוכים שמגיעים עד הברכיים. 

"הטלטאביז תמיד אימצו מוזרות אופטימית וחוש סטייל משלהם", אמר מייקל ריילי, מנהל המותג הראשי של WildBrain, החברה שבבעלותה המותג "טלטאביז". "בחודש הגאווה הקרוב נחגוג ברוח 'תאהב את מי שאתה' דרך קולקציה שהופכת את טינקי ווינקי, דיפסי, לה לה ופו לגאים במיוחד. השתמשנו באלמנטים האייקונים שהמעריצים מכירים ואוהבים כדי לעצב קולקציה צבעונית, שאנחנו מקווים שהם יאהבו ללבוש בחודש הגאווה הקרוב ולאורך כל השנה".

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by GLAAD (@glaad)

שיתוף הפעולה עם הליגה נגד השמצה מגיע 24 שנים אחרי שהתוכנית עלתה לראשונה ב-1997, אז הייתה נתונה תחת ביקורת הומופובית קשה מהכומר ג'רי פאלוול, שהאשים את התוכנית בכך שהיא "מקדמת הומוסקסואליות". הכומר הלא כיפי הזה טען שהדמות של טינקי ווינקי העבירה מסרים הומוסקסואליים, זאת משום שהיא הייתה סגולה ונשאה מעל ראשה משולש, שני סמלים המקושרים לקווירים. כאילו שזה לא היה מספיק - היא גם נשאה תיק יד לכל מקום. 

הטענות האלה זכו בעיקר ללעג, אבל עבור הקהילה הגאה אלו היו חדשות נפלאות והיא שמחה לקבל לתוכה את טינקי ווינקי. הדמות הפכה באופן לא רשמי לסמל של הקהילה ובדיחות רבות על הנטייה המינית שלה סופרו לאורך השנים. שקע ותקע - מאחוריכם.