>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

טיזר דקלה קליפ גאווה (צילום: יולי גורודינסקי)
מאגדים את כל הכישרון בקהילה הגאה | צילום: יולי גורודינסקי
השנה יש תחושה באוויר שאירועי הגאווה מופקדים בידיים טובות. הקונספט המרגש של "כל הארץ דגלים דגלים" מעביר בצורה מופתית את המסר שהקהילה היא חלק חשוב בחברה הישראלית, שהנראות שלה תופסת מקום מרכזי בחיי היום יום, כל אחד הוא שונה ומיוחד וזכותו לחיות בחברה ישראלית בחופשיות.

מחווה למדונה

ביום שבת האחרון הצטלם הקליפ הרשמי אשר ילווה את אירועי הגאווה ויהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהם. הזמרת דקלה, בעלת קול הנשמה הסוחף, התנדבה להקליט את השיר במיוחד עבור מצעד הגאווה. יחד איתה עבדו על העריכה והעיבוד צמד הדאנס knob הכול נעשה ברוח של נתינה מתוך אהבה גדולה ואמונה בתוכן החשוב שטומן בתוכו קמפיין הגאווה השנה.

השיר Deep in My heart הוא שיר אהבה קצבי, אשר כל אחד יכול להתחבר אליו. על הפקתו של הקליפ אחראים יוני מייזלר ואימרי קלמן בבימויו של מור שלומוביץ שאחראי גם על כתיבת המילים לשיר. הקליפ ייחשף לראשונה באירוע ההשקה של קמפיין מצעד הגאווה ביום שבת הקרוב (19 במאי) ב-19:30 בבר השפגעט, יחד עם כל התמונות שצולמו תחת אותו נושא.

טיזר דקלה קליפ גאווה (צילום: יולי גורודינסקי)
עושרי עושה פוזות למצלמה | צילום: יולי גורודינסקי
בהפקה השתתפו למעלה מ-20 דמויות מגוונות וצבעוניות מהקהילה ביניהם טרנסג'נדריות, דראגיסטיות, קשישים וקשישות, רקדני בלט, זוג לסביות וכו', כשהם נושאים את דגל הגאווה על גבם. בעצם, הקליפ הוא מעין מחווה לקליפ הידוע של מדונה לאמריקן פאי.

חשוב להגביר את המודעות למשפחות הגאות

בין כל המשתתפים בקליפ ובקמפיין, נמצאות גם הילה ושלי, זוג לסביות אשר הסכימו להצטלם עם ביתן הקטנה אור כתרומה לקמפיין.

הזוג אומר, כי אין סלוגן יותר טוב מ'כל הארץ דגלים דגלים', על מנת לתאר את הצורך בהעלאת המודעות לשוויון הזכויות בכל הארץ ולא רק בתל אביב. "אנו מתגוררות בישוב קטן באזור השרון ובגן של אור אנחנו זוג האמהות היחידי. לעניות דעתנו חשיפת היישוב שלנו, למשפחה שמורכבת אחרת היא חלק נכבד בחינוך הילדים לסובלנות, קבלת האחר והבנה אמיתית שכולנו שונים אך בעצם דומים, הדילמות במשפחה הן אותן דילמות, כמו למשל מתי לגמול את הילדים מהמוצץ, לאיזה חוג נרשמים, מי אוסף את הילדים מהגן וכד'".

הילה ושלי מספרות, כי הן נשאלות לא מעט שאלות במהלך חייהם וכי הן מאמינות שדווקא הרצון שלהן לענות עליהן ולשתף, גורם להעלאת המודעות ולהבנה שלא כל המשפחות חייבות להיראות אותו הדבר. "אנו מקוות שהחשיפה שלנו תוביל לחשיפה של זוגות נוספים ורוצות להאמין שהשאיפות והאהבה שלנו הן מעל הכול ושיום אחד, לא יהיה אדם אשר לא יקבל את אורח החיים שלנו".

טיזר דקלה קליפ גאווה (צילום: יולי גורודינסקי)
אחת המשתתפות בקליפ | צילום: יולי גורודינסקי

בנוסף מציינות הילה ושלי כי אור הקטנה שלהן גדלה מיום ליום ושהן רוצות עבורה, ככל ההורים, את הכי טוב שיש. "אנו מייחלות שכשהיא תגדל לא יהיה אף אדם אשר לא יקבל אותה כמו שהיא".

עומרי משה, משתתף נוסף בקליפ, מציין כי כרקדן וככוריאוגרף הוא לא היה מוותר על ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט. "כשאימרי ויוני פנו אלי וביקשו שאצטלם עם רקדנית בשם סנדי סיבוני שהיא גם חברה טובה שלי, הסכמתי מתוך ידיעה שהצילומים בוודאות יהיו איכותיים. באופן אישי תמיד מסקרן אותי לקחת חלק בפרויקטים הכוללים בתוכם מנעד רחב של דמויות, בעיניי פה טמונה הייחודיות של הפרויקט. מבחינה אומנותית הפרויקט משקף את כמות הכישרון שיש בקהילה החל בעורך, הצלם וכל האנשים שלקחו חלק בעשייה".

טיזר דקלה קליפ גאווה (צילום: יולי גורודינסקי)
עומרי משה מצטלם לקליפ | צילום: יולי גורודינסקי

הקליפ עתיד להופיע ב-MTV  ישראל, כאשר דקלה והצמד knob  יופיעו כמובן  עם השיר על הבמה המרכזית במצעד הגאווה. מישהו אמר גאווה ולא קיבל?

הפקה: יונתן מייזלר, אימרי קלמן
בימוי: מור שלומוביץ
צילום ותאורה: זיו שדה 
ארט: אילאיל ירושלמי
סטייליינג: בת חן פור
איפור: הילה אלקיים, ליעוז, מושית חכים
ע. צלם: ערן גוג
ע. במאי: תמה בנסון
עידן דהן, דניאל קצנגולד, נועם זדה

>> אירועי הגאווה 2012: כל העדכונים

>> אני אוהב את הבן ההומו שלכם. למה אתם לא?