>> אירועי הגאווה: כל העדכונים, כל הכתבות

אין תמונה
אירועי הגאווה באילת בשנה שעברה
היום יפתח באילת פסטיבל הגאווה – סוף שבוע שלם של ארועים, מסיבות, מצעד ומשחה גאה.  

מלון "קיסר פרמייר" יהפוך לכפר הגאווה המרכזי ולמארח הרשמי של הפסטיבל, בנוסף למלונות אחרים, שיארחו את כל המשתתפים. מנכ"ל המלון, שמעון עמר, מתכונן לארוע: "המלון יהיה בתפוסה מלאה וכל הצוות דרוך ומוכן לקבל את אורחי פסטיבל הגאווה. המלון יערוך קוקטיל למוזמנים ביום חמישי ומסיבת בריכה בשבת."

עמר לא מסתיר את התלהבותו: "אני מכיר את המצעד עוד ממלון ריביירה ויש לי כבר נסיון בזה. אני יודע בדיוק למה לצפות ומכיר את אייל ושחר, מפיקי הארוע וזה תמיד נעשה ברוח טובה ונעימה. אנחנו מאוד שמחים לארח את הפסטיבל כאן. מה שמיוחד במלון שלנו זו הקרבה לים ומרכזי הקניות וכך אורחי הפסטיבל לא יצטרכו לבזבז כסף על מוניות. המלון שלנו הוא ביתי וחמים ואנחנו בטוחים שלכל האורחים בפסטיבל תהיה שהות נעימה. בחזית המלון יוצבו דגלי גאווה".

אנשי הלילה של תל אביב מתוכננים

אין תמונה
עכשיו רגוע. כל זה הולך להשתנות בסוף השבוע. מלון קיסר
שחר אלקיים, מפיק האירוע, מתרגש: "ההיענות הייתה מעל ומעבר למצופה. אנחנו לחוצים ומתרגשים מאוד. כל החדרים נגמרו במלונות ואנחנו מאוד מקווים שבכל זאת, אנשים יגיעו וישהו אצל חברים ובני משפחה וכך יוכלו להשתתף באירועים. אנחנו מתפללים ובטוחים שכולם יהנו."

במסגרת הפסטיבל תערך הערב הופעה של להקת "פאות קדושות" בלובי. ציונה פטריוט וטלולה בונט מתכוננות למסע דרומה.

"פאות קדושות הולכות לפתוח את סופש הגאווה באילת - כבר בערב הראשון, בלובי, עוד לפני המסיבות - במופע סטנד דראג מיוחד עם קלאסיקות שכולנו אוהבים", מספרת ציונה פטריוט. אני מתכוונת לארוז בגד ים קטן קטן ופשוט ללכת רק איתו כל הסופש, לא כי רזיתי אלא כי יש אישור רק למזודה אחת ומה לעשות שהשמלות שלי הן , איך לומר - קצת ענקיות, ועוד יש להכניס נעלי עקב מידה 47. דבר אחד בטוח - הולך להיות הורסססססססססססס".

אין תמונה
יורדות לעשות שמח. פאות קדושות

טלולה מוסיפה: "כמיטב המסורת, גם השנה אני יורדת לאילת לחגוג את חג הגאווה שם יחד עם חברותיי ל"פאות קדושות". חמושה במייקאפ כהה כדי להתאים את השיזוף שאקבל לאיפור, בביקיני חדש להשוויץ מול כולם בבריכה ובעיקר בהמון שמחה וגאווה! חג שמייח אילת!"

מאוחר יותר, יצאו הבנים למועדון "הגלינה" למסיבה של אסי נחום וגיא הראל עם די ג'יי מיקי פרידמן מברלין והבנות יחגגו במועדון "גהה" עם די ג'יי קרן דותן.

מחר, יום שישי, ייערך משחה הגאווה הראשון בישראל בחוף מלון הרויאל ביץ'. אחרי המשחה ייערך באילת מצעד גאווה ברחובות העיר ולאחריו – הפנינג גאווה בחוף ממן עם די.ג'יי דני טורו מברצלונה ודי.ג'יי יאני מתל אביב.

קיי לונג (צילום: תומר ושחר צלמים)
באה בסטייל. קיי לונג | צילום: תומר ושחר צלמים

גם בעיריית אילת מתכוננים. ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, שולח מסר רשמי לקראת ארועי הגאווה: "אילת, עיר התיירות המובילה בישראל משמשת אבן שואבת לכנסים ופסטיבלים הנוגעים לכל קצוות האוכלוסייה ועל כך אנו שמחים וגאים. לצד אירוח עשרות כנסים ופסטיבלים שהפכו למסורת, ביניהם פסטיבל הגאווה הפכה אילת, בשנים האחרונות לעיר ספורט בינלאומית המארחת עשרות אירועי ספורט לאומיים ובינלאומיים, ביניהם אליפויות אירופה ועולם. השילוב בין תיירות וספורט המאפיין את העיר אילת יבוא השנה לידי ביטוי בשילוב משחה גאווה כחלק מהסבב האירופאי לשחייה במים פתוחים. אני מאחל לחוגגים ולספורטאים בילוי נעים בעיר אילת".

"שחר אלקיים הוא ה'שירזי' של אילת"

דנה אינטרנשיונל מע (צילום: ראובן שניידר)
שם היא התחילה הכל. דנה אינטרנשיונל | צילום: ראובן שניידר
בערב שישי תהיה המסיבה המרכזית של הפסטיבל -TEMPTATION  בחוף הדקל עם די.ג'יי פיל רומנו מרומא ודי.ג'יי מוטי סעדיה, רזידנט ליין ה- FFF מתל אביב. מארחת – עושרי.

דנה אינטרנשיונל, שכבר מזמן איננה רק דגל גאווה מקומי אלא שגרירת גאווה בכל מקום בעולם תופיע במסיבה. לאור כל הביקושים להופעותיה של הזמרת במצעדי גאווה בעולם, נאלצו השנה דנה ואמרגניה לסרב להצעה מרוסיה וההחלטה נפלה על מצעד הגאווה באילת. "יש לנו נטייה להתייחס דווקא למרכז הארץ בנושא הגאווה וחשוב מאוד להצדיע לשחר אלקיים מאילת – זה מפעל החיים שלו וכל כך מדהים לראות איך זה גדל משנה לשנה", אומרת דנה אינטרנשיונל. "שחר הוא ה"שירזי" של אילת. בגלל זה בחרנו השנה באילת. אני מרגישה כאן כמו בסלון בבית כי זה המקום שבו התחלתי את הכל. כאן אני יכולה גם לדבר עם הקהל בשפה שלי."

קיי לונג, שתהיה אחראית על הסטיילינג והרקדנים: "כראוי לפסטיבל גאווה התלבושות יהיו מסוגננות בצבעי הגאווה, אני מגיעה עם צוות של 7 רקדנים הכי חתיכים בארץ. הם כמובן יהיו לבושים בתלבושות סקסיות וצבעוניות בשילובי צבעי גאווה עם זהב וכסף שהם מאוד אופנתיים השנה. איתי מגיעה גם עושרי,אנחנו נהיה צבעוניות מתמיד ובגלל שמדובר באילת ואנחנו אוהבות את החום האילתי ,אנחנו מתאימות את עצמנו מבחינת הלוקים- שיהיו יותר אווריריים ומאוד נוחים. כמו בכל הופעה צפויות הפתעות וגם באילת יהיו מייצגים מרהיבים ובדגש על סקסיים!"

בשבת יסתיים הפטיבל במסיבת בריכה ב"קיסר פרמייר" עם די.ג'יי טל בר זוהר ובהנחייתה של יהלומה בת פורת.

 ערוץ mako גאווה ידווח לכם ישירות מהארועים במהלך סוף השבוע.

>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

>> אני אוהב את הבן ההומו שלכם. למה אתם לא?

>> עומר שריף הבן: "אני הומו ויהודי"

>> היכנסו ותיהנו מכתבות נוספות בערוץ הגאווה