כולנו זוכרים את היציאה שלנו מהארון, אבל יש כאלה שהסיפור שלהן הוא עוד כמה דברים חוץ ממרגש. משתמש רדיט אחד ביקש לשמוע את הסיפורים "המוזרים והמעניינים" של משתמשים אחרים והיציאה שלהם מהארון. כמובן, גם לו בעצמו היה סיפור די מוזר. "לא סגרתי לגמרי את דלת החדר שלי, וכשחבר שאל אותי ‘סיפרת כבר להורים שלך?’, עניתי, ‘אמממ לא, עוד לא, אני לא יכול לספר להם!", הוא משחזר, "אמא שלי בדיוק עברה ליד הדלת והתגובה הטבעית והמגוננת שלה הייתה ‘מה זה שאתה לא מספר לי?!'. היא חשבה שאני עושה סמים או משהו. הייתי בשוק".

משתמש אחר לקח את אלמנט ההפתעה למגרש הגולף המיניאטורי. “אבא שלי אמר לי ללכת לדבר עם מישהי שעמדה בסוף המסלול. אמרתי לו ‘היא לא הטעם שלי, אבא’. הוא נהם והסתכל לכל עבר כמה שניות. הוא הצביע על איזה בחור בקרבת מקום ועם חיוך גדול ועקום שאל אותי, 'הוא יותר הטעם שלך?’. התבדחתי ואמרתי לו שאני אוהב את הגברים שלי עם מעט יותר בשר".

אם רוצים לדבר על הביזאר באמת, למשתמש אחר יש סיפור שיגרום לכם לחשוב מחדש על צחצוח שיניים. "הייתי בן 14 או 15, והחלטתי לעשות דילדו תוצרת בית ממברשת שיניים. לרוע מזלי, זה נתקע בתוך התחת שלי ונאלצתי להעיר את ההורים שלי בשתיים לפנות בוקר, שיעזרו לי להוציא את זה. זה הדבר הכי ביזארי שעשית וככל הנראה שגם אעשה".

>> "כשהיה צלצול, עידו נתן לי יד וככה הלכנו לכיתה"

>> לא רק "מה מחפש?": 5 טיפים משני חיים לגריינדר

יש סיפורים שדווקא מעוררים השראה, כמו זה שיצא מהארון לאחרונה לאחר שראה את "רפסודיה בוהמית", הסרט הביוגרפי על פרדי מרקיורי: “זה הכניס אותי למוד של 'לא שם זין'. לפרדי זה היה הרבה יותר קשה, ואין אף רגע מתאים באמת ואתה חייב לעשות את זה. אז הגעתי הבית, ישבתי לשולחן עם אמא שלי וסיפרתי לה הכל. אני שמח שהורדתי את זה מהלב שלי. הכל טוב, שום דבר לא השתנה. ועכשיו היא רוצה לראות את הסרט חחח".