>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
אלף נשיקות
עוד לא נרגענו מסרטון המתעד שני מתאגרפים שפותחים את הקרב בנשיקה, וכבר מגיע סרטון נוסף: במסגרת השקילה המסורתית טרם קרב אליפות הלוחמה האולטימטיבית (UFC) שהתקיים ביום שבת, בחר כריס וידמן לאיים על יריבו אנדרסון סילבה בדרך מקורית למדיי.

במהלך השקילה המסורתית שהתקיימה יום לפני הקרב, התקרבו השניים זה לזה ונעמדו פנים אל מול פנים, הצמידו את השפתיים אחד לשני והתנשקו. הקהל, כמובן, השתולל והסרטון עלה לרשת וזכה לאלפי צפיות תוך זמן קצר.

אגב, החיבה בין השניים לא חדרה לקרב, במהלכו העיף וידמן את סילבה מהזירה כבר בסיבוב השני והפך לאלוף במשקל בינוני. לאחר הקרב, אמר וידמן: "סילבה היה מושא להערצה עבורי במשך שנים". כשנשאל בעניין הנשיקה, הודה שלסילבה יש "שפתיים נחמדות", ואמר לאשתו שלא תקנא.

ה-UFC הנו הארגון הגדול והמקצועי בעולם, המפיק אירועי אמנויות לחימה משולבות (באנגלית: MMA – Mixed Martial Arts) בארה"ב ובמדינות נוספות, ולרשותו מרבית הלוחמים הטובים בעולם.

למי שרוצה להמשיך ולהינות מנשיקות של מתאגרפים, קבלו שוב את הסרטון שישב בבוידעם הווירטואלי זמן רב מדי, ועלה לאחרונה לרשת. הסרטון מתעד את שלב חצי הגמר בטורניר קיק-בוקסינג שהתקיים בטוקיו, יפן, כאשר מייק ברנאנדו מדרום אפריקה וג'רום לה-באנר מצרפת התחילו את הקרב כנהוג בענף, התקרבו זה לזה, הביטו אחד לשני בעיניים במבט מאיים במשך מספר שניות, אך בסוף – התנשקו בשפתיים.