>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

 

בהשראת הקליפ "VIDEO GAMED" של לנה דל ריי, יצר לאו הררה, אמן ופעיל הומו, את הסרטון המרתק "THE FUTURE TELLER", המתאר למעלה מ-50 שנות היסטוריה הומוסקסואלית מרחבי העולם ונקודות ציון משמעותיות בתולדות הקהילה הגאה, ב-5 דקות. "הסרטון נוצר תוך תקווה שכל גבר הומו יוכל להזדהות עם חלק ממנו", אמר הררה בהצהרה באתר הבית שלו.

במהלך חודש הגאווה, מקווה היוצר כי רבים יצטרפו אליו וישלחו את הרגעים שלהם מההיסטוריה הגאה כפי שהם רואים אותה. "אשמח אם תתרמו לפרויקט ותספרו את ההיסטוריה שלכם כהומואים, סיפור היציאה מהארון או אולי שתפו בסיפור היציאה של אדם אחר בפניכם".

כפי שמבהיר הררה, הקליפ אינו אמור לתאר את ההיסטוריה של כל הקהילה, אלא רגעים ואייקונים שעזרו לו בהגדרתו את עצמו. "גדלתי כמהגר מקסיקני לא חוקי באריזונה, הכי רחוק מ'גיי' שאפשר. ועדיין, הקשיים והתקוות שלי כאדם הומו דומות לעמיתיי ברחבי העולם. הומוסקסואליות מתעלה מעל לתרבות, גיאוגרפיה וגזע. הומופוביה היא זהה בניו יורק וברוסיה, HIV והסטיגמה הרסניים בדרום כמו בסן פרנסיסקו".

הררה מוסיף: "אני לא יודע אם הדמיון האוניברסאלי הזה הופך את ה'גייז' לתרבות, גזע או חוויה משותפת. מה שאני יודע זה שהם מעוררים בי תחושה עמוקה של גאווה שהיא כמו דת".