>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
עושה כבוד לטרנסג'נדרים. נתנזון בקליפ

הקליפ לשיר של הזמר מאט נתנזון מציג את נתנזון מתחיל עם אישה צעירה ויפה, הלובשת חולצה ועליה הלוגו של להקת הרוק המפורסמת משנות השישים "הקינקס". (רמז להמשך הקליפ). אחרי שהוא מפלרטט איתה ברחוב, הוא מוצא את עצמו בבר, צופה בה רוקדת על הבמה.

באמצע הריקוד היא פושטת את חולצתה וחושפת גוף גברי להפתעת הצופים. אך בניגוד אליהם, נתנזון לא נראה מופתע כלל, והוא ממשיך למחוא כפיים עד שהיא מסיימת את הנאמבר שלה, ובהמשך הקליפ אף מנשק אותה.

הגילוי כי מדובר בטרנסג'נדרית הוא כנראה מעין הוקרה ללהקת הקינקס (שאת חולצתה לובשת הבחורה בקליפ), ולשירה המפורסם "לולה", המספר על גבר המתאהב בטרנסקסואלית.

הסרטון הפך מהר מאד ללהיט בקרב האוהדים של נתנזון ובעיקר בקרב מעריציו הטרנסג'נדרים. נתנזון שיתף את מעריציו בתגובות שקיבל בפייסבוק ממעריציו וכתב "זה עשה לי את השנה".

בהודעה אחרת ששיתף נתנזון, כתבה לו המעריצה: "מאט נתנזון, אתה אור יפה בעולם הזה, את משמעות הווידאו הזה עבורי, בחורה טרנסג'נדרית הקוראת לקהילה הטרנסית בית, לא ניתן לתאר במילים. אתה בן ברית מדהים, ואני אוהבת אותך כל כך בזכות זה".

אין זו הפעם הראשונה שנתנזון, שהופיע בין היתר בסדרות טלוויזיה שונות כגון NCIS ו-SCRUBS, משתמש בשיריו כדי להביע תמיכה בקהילת הלהט"ב. בשנה שעברה הוא הוציא את השיר "אהבה מודרנית" המציג זוגות של הומואים ולסביות.