>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

דאנל לייבה (צילום: צילום מסך מתוך buzz feed)
סקסי. לייבה בצילומים ל-ESPN | צילום: צילום מסך מתוך buzz feed
האולימפיאדה בלונדון כבר לקראת הישורת האחרונה, אבל בארה"ב הריקושטים מנציגיה המסוקסים של המשלחת האמריקאית לא מפסיקים לייצר כותרות. אז אחרי שפרגנו לכמה מהספורטאים הלוהטים במשחקים, מסתבר שיש ספורטאי אחד שראוי למדליית זהב.

דאנל לייבה (צילום: צילום מסך מתוך buzz feed)
משלב בין אמנות, עירום וספורט. דנאל לייבה | צילום: צילום מסך מתוך buzz feed

המתעמל דאנל לֶייבה בן ה-20, שעלה לארה"ב עם משפחתו מקובה בגיל צעיר, הוא הנושא החם בשיח הכביכול אולימפי בשבוע האחרון. לאחר שכבר הספיק להצטלם בעירום אמנותי לכתבה בערוץ הספורט המוביל ESPN, האתר Deadspin פרסם תמונות אישיות של לייבה, שהוא צילם בעצמו עם הסמארטפון מול מראה בביתו. למרות שלעין הגאה יהיה מאוד קל לסווג את הצילומים כ"תמונות גריינדר" קלאסיות, לפי הדיווח שובר הלב של האתר, התמונות הגיעו מבחורה, שסיפרה כי היא ולייבה היו בקשר טלפוני והוא פינק אותה בתמונות עסיסיות.

אמנם מסתמן כי הבחור לא מכוחותינו, אבל כדור השלג נטול הבגדים המשיך להתגלגל כאשר לרשת גם עלו תמונות שלו, שוב בעירום מרומז, מתוך מגזין מקומי ממיאמי אליו התראיין זה מכבר. נראה כי לייבה ובגדים לא חברים הכי טובים, אבל לא תשמעו מאיתנו שום תלונות. לייבה, שכבר שב למיאמי אתמול אחרי שסיים את חלקו במשחקים האולימפיים, לא הגיב בנוגע לתמונות אבל עונה בכיף בחשבון הטוויטר שלו למאות הבנות שמתחילות איתו, אחרי הכל הוא שב הביתה עם אקססורי חדש, אותו יהיה קשה להוריד מעליו – מדליה.

דאנל לייבה (צילום: צילום מסך מתוך buzz feed)
נראה כמו תמונת גריינדר. דנאל לייבה | צילום: צילום מסך מתוך buzz feed

לייבה זכה במדליית הארד בשבוע שעבר, בגמר הקרב רב בהתעמלות קרקע, אותו גמר ראשון אליו העפיל אלכס שטילוב שלנו וסיים במקום ה-12. באופן אירוני, אחת האנדקוטות המשעשעות שרצות אף הן ברשת מאז היא העניין הרב של האמריקאים במגבת הכחולה אותה עטה לייבה במהלך יום התחרויות שלו, שהפכה ללהיט בטוויטר, כאשר נפתח עבורה שם משתמש בפני עצמה, עם למעלה מ-13,000 עוקבים.

דאנל לייבה (צילום: צילום מסך מתוך buzz feed)
לוהט | צילום: צילום מסך מתוך buzz feed

מיותר לציין שעם כל הכבוד למגבת, אנחנו מעדיפים אותו בלעדיה. ומהכמות הבלתי נדלית של תמונות חושפניות של לייבה שצצות מכל עבר כמו פטריות אחרי הגשם, נראה שגם הוא מעדיף את המראה הטבעי. בניגוד לראמל המתנצל, שככל שהוא מסביר שהוא לא היה זקור, רק גורם לנו להתמרמר על כך שכשהוא כן במצב זקור מדובר במחזה עוד יותר מרשים, לייבה נהנה מהחשיפה, תרתי משמע. ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

דאנל לייבה (צילום: צילום מסך מתוך buzz feed)
ממוקם? נייד? | צילום: צילום מסך מתוך buzz feed

>> האלוף האולימפי יצא מהארון: "אני נשא HIV"

>> שווים זהב: הספורטאים הלוהטים של לונדון 2012

>> האלוף האולימפי מת'יו מיצ'ם: "שמח להיות לסמל עבור הקהילה"