>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
ב-95' נשיקה על הלחי הייתה יותר מדי

נשיקה על הלחי בין שני גברים הייתה יותר מדי לעולם הפרסום בשנת 95'? לפי חברת גינס, כנראה שכן. פרסומת של זוג גברים לבירה גינס שתוכננה לשידור באותה שנה לעולם לא שודרה מחשש ליחס שלילי, אבל הפכה ויראלית רק בשנת 2012.

לאחר שהצהובונים בבריטניה הגדירו אותה כשערורייתית ושגויה באמצע שנות ה-90', חברת הבירה החליטה לזנוח את הפרסומת, ולאחר מכן אף טענה כי מעולם לא הופקה.

בפרסומת מוצגים זוג שונה בתכלית: אחד נקי ומסודר, והצד השני מבולגן. ברגע מתנגן השיר Stand by Your Man בביצוע תמי ווינט – אז מגלים כי מדובר בעצם בשני בחורים. טוני קיי, שהפיק אתה פרסומת בזמנו, סיפר לרשות השידור הקנדית בשנת 97' כי גינס ביקשה ליצור פרסומת בעלת דו משמעות ומסתורין.

לשאלה מדוע גנזו את הפרסומת, הסביר קיי כי חששו מבריחה של הלקוחות הסטרייטים. "הבחורים האלה גייז – כל העלילה והסיפור. אני חושב שהיינו מוכרים הרבה יותר בירה אם היא הייתה משודרת", הוסיף.

ועדיין, הפרסומת לא שודרה עד לאחרונה, כשעלתה ליוטיוב וכבשה את הרשת. הגיע הזמן.