View this post on Instagram

A post shared by José Rolón (@nycgaydad) on

יותר מ-137 אלף אנשים עוקבים בטיקטוק אחרי חוזה רולון, מפיק חתונות ניו יורקי ואב יחיד לשלושה ילדים ילדים מתוקים, שהפך לויראלי בזכות הסרטונים ההיסטרים שלו ושל ילדיו. הם מתוקים, מצחיקים ומצליחים להציג תמונה משפחתית אותנטית, מאושרת ולא מתנצלת שממלאת את הלב בתקווה. 

אבל מאחורי התמונה המשעשעת שהוא מקפיד לצייר, מסתתרת ילדות עצובה. בראיון ל-TODAY Parents של רשת NBC סיפר חוזה על ילדות עמוסה בהומופוביה ותחושת בדידות שחשב שתלווה אותו לנצח. "גדלתי בבית מאצ'ואיסטי, עם אבא שהיה צועק עלי ללכת כמו גבר ולא כמו הומו", סיפר, "אם היו אומרים לי שיום אחד תהיה לי משפחה גדולה ומאושרת, לא הייתי מאמין". 

חוזה מספר כי ההתמודדות הזו היא שהובילה אותו להעלות באופן תדיר סיטואציות יומיומית עם בנו אייברי בן ה-7 וצמד התאומות בנות ה-6 לילה ולונדון. " "אני רוצה שנוער להט"בי ידע שיש תקווה, הסביר חוזה בהתרגשות, "אני מקבל הודעות מאמהות לילדים גאים שכותבות לי שהענקתי תקווה לילדיהם המתבגרים שלהן והראיתי כיצד אפשר לחיות".

@nycgaydad

Reply to @fabzp9  not offensive.  Hope this helps.  ##lgbtqfamily ##lgbtq ##gaydads ##gay ##beyonce ##fyp

♬ original sound - Jose Rolon

הילדות העגומה של חוזה לא בולטת בתוכן שהוא מעלה לרשתות החברתיות והוא מקפיד לשמור על תוכן קליל והומוריסטי. דוגמה בולטת היא סרטון שלו עם אייברי שזכה ליותר ממיליון צפיות, בו חוזה ואייברי מנהלים דו שיח מלא בהומור ועוקצנות, בתגובה לאחד העוקבים ששאל "האם אבות הומוסקסואלים רוצים שהבנים שלהם יאהבו בנות או בנים?". 

בסרטון חוזה שואל את אייברי "מי המלכה שלך" והוא הגיב "זה קל, ביונסה". חוזה המשיך לשאלה הבאה: "אני עדיין חושב שזו ג'נט, אבל בסדר. מה החלב האהוב עליך?". "הארווי מילק" (פוליטיקאי פעיל זכויות להט"ב) הגיב אייברי. הדו שיח בין השניים התעלה על עצמו בכל פעם, עד שאייברי ענה תשובה היסטרית לשאלה איך אומרים כן, וענה: "יאסססס, קווין". "לעולם לא ישאלו הורה סטרייט אם הוא מגדל את הילד להיות הומו או סטרייט. לעיתים רחוקות אני עונה לטרולים, אבל הפעם לא יכולתי לעזוב את זה", ציין חוזה.

כלפי חוץ נדמה שחייו של חוזה הסתדרו כפי שתמיד חלם. הוא שינה את המציאות בה גדל, הקים משפחה לתפארת והצליח התפרסם בזכות ההומור שלו, אבל מאחורי החיוכים מסתתרת טרגדיה אישית. בשנת 2013 מת במפתיע בן זוגו, טים מרל. באותה עת, אייברי הקטן היה עוד תינוק והשניים היו בתחילת הליך פונדקאות עם בנותיהם לילה ולונדון. חוזה נותר לבדו, מבועת מפחד שלא יוכל לגדל שלושה ילדים ללא אהבת חייו.

"היינו צוות נהדר ולא יכולתי לדמיין שאעשה זאת בלעדיו", סיפר, "בבוקר טקס הלוויה התעוררתי וחשבתי שאייברי הרגע איבד את אביו, אז מה אם יקרה לי משהו? לא רציתי להשאיר אותו לבד בעולם הזה. לילדים יש אחד את השני. לכולנו יש אחד את השני. הפכתי מאדם בודד בעולם לאדם בעל משפחה מלאה ושופעת".

View this post on Instagram

A post shared by José Rolón (@nycgaydad) on