גילה גולדשטיין וננסי שניידר

אמנם גילה גולדשטיין עברה בשנה שעברה לעולם שכולו טוב יותר, אבל הסרטונים שלה עם ננסי שניידר כאן כדי להישאר. גילה, "מלכת הזונות", כפי שכינתה את עצמה בגאווה, ממייסדי הקהילה הטרנסית של ישראל וננסי חברתה משכבר הימים, צוחקות יחד, רבות יחד, ובעיקר יורדות על עצמן. מההתעללות וההדרה של החברה הפוריטנית השתיים מחזירות במלחמה של הומור, ולא סתם הומור - הומור אגדי עם המערכון המפורסם "דג לקרדה" ו"הקפה האחרון של גילה". הומור ששבר מסוכמות, כבש לבבות ויש בו חלק משמעותי במקום שאליו הגיעה הקהילה הגאה בישראל. ריספקט!

המלצה: ללמוד בעל פה, להכניס לז'רגון ועל הדרך ללמוד דבר או שניים על החיים.

מייקל הנרי

מייקל הוא הומו שרק רוצה שיאהבו אותו, בדרך להיות "עצמו" וטבעוני. במסע להיות אהוב הוא צוחק על הומואים גבריים, הומואים נשיים, אקטיבים, פסיבים, וכל מה שביניהם. הוא נדחף למסיבות בריכה עם מלא גברים חתיכים, שיכור ובלבוש לא מתאים. אין לו כסף והוא אוכל מהזבל. החברים שלו יורדים עליו והחיים העלובים שלו ללא ספק יגרמו לכם להרגיש שאולי החיים שלכם מוצלחים יותר משחשבתם.

דרעקוש

אושרה, הדראגיסטית המהממת של ליין המסיבות הגאה דרעק ששרה בעצמה את כל הלהיטים (לא לפספס את הלהיט ההורס "כושלאמאשלך"), מככבת בערוץ ועושה כבוד לדראג ישראלי מקורי. עם שיתופי פעולה של שורטי בשיר גאווה רשמי לצד שיחות של טרנסיות ("כולם הומוסקסואלים, כולם חוקנסיטים, כולם רקטומנים. אין דבר כזה סטרייט. הומו זה דרך חיים"), הם קולעים בול על החיים שלנו, הגאים והגאות היושבים בציון.

המלצה: מתאים להריץ עם החברים בשתייה שלפני המסיבה.

Lizzy the lezzy

היוטיוברית הישראלית הגאה המצליחה בעולם, ליזי, שרה לעולם כולו שירי אהבה לנשים ועל הקהילה הלסבית בישראל. עם מיליוני צפיות Lizzy the lezzy היא דמות מצוירת שומרת על קצב נעים וגאווה נשית, מנפצת סטיגמות, אוספת אותן ומדביקה מחדש לבדיחה אחת גדולה.

ג'ימי פאולי

הוא מגלם בלונדיני, טיפש, גזען, סטוציונר שיודע מה זה כיף. מה אפשר עוד לבקש? המערכון המפורסם שלו הוא שאימא שלו מתפרצת לחדר שינה שלו, מגלה את הסטוץ מליל אמש במיטתו, ופוצחת בדרמה על גילוי אהבתו של בנה לגברים. מאז, ג'ימי כתב והפיץ עוד פרקים רבים על רקדן גוגו שמחפש עבודה חדשה אחרי שהגיע לגיל 30. משעשע לראות איך חתיכים כמו ג'ימי נאבקים למצוא את מקומם בעולם בדיוק כמונו.

אזהרה: אל תפתחו יותר מדי אהדה כלפי חתיכים. מניסיון, בחיים האמיתיים חתיכים כמו ג'ימי באים עם כישרון, תואר דוקטורט, מערכת יחסים וירושה שמנה במיוחד.

בריטני אשלי

היא יפה, היא חדה, היא אמריקאית והיא יצאה עם המון בחורות. מניסיון החיים של כוכבת סרטוני "לסביות שיכורות" תוכלו ללמוד על שוק הדייטים האכזרי והמצחיק, ועל הדרך להתאהב בסטייל ההורס ובמבט הכובש. אשלי הכי מצחיקה כשהיא שיכורה, ובמיוחד כשהשכרות שלה מביאה אותה לבית של האקסית שלה. 

המלצה: ללמוד לקח ולא לחזור לבית של האקסית!

בריאן ג'ורדן אלברז

בריאן הוא קומיקאי עם שלל דמיות גאות כמו אמיל, סטודנט זר גאה שהטעויות שלו באנגלית הופכות את החוויה הגאה שלו להרבה יותר מצחיקה או פסיכולוג שלובש פאה, הומו שמתקשר עם הומואים אחרים באמצעות שפת סימנים מסתורית, או סתם משקר לאמא הדיכאונית שלו על החיים הנפלאים שלו.

חניה מניה

היוטיוברית הישראלית המצליחה חושפת את חייה האישיים, עם בת זוגתה, מספרת על הקעקועים והאנורקסיה שלה, למה היא לא רוצה להביא ילדים, ולמה זה חשוב להיות טבעונית. עם הצלחה של מיליוני צפיות אי אפשר להתווכח.

אזהרה: לא מתאים לרגישים לחפירות.