>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
במקרה שלהם לא היה צריך להתאמץ. אריק ובנץ

עידן היוטיוב הציף את הרשת בלא מעט סרטונים מוטרפים, שעוסקים בהומוסקסואליות ונותנים גוון גיי לסדרות הקלאסיות.

יש כאלה שהם סתם לא מצחיקים, יש כאלה סתם הומופובים, אבל יש כאלה שלמרות שהם אינפנטיליים וטיפשיים, הם מצליחים להצחיק ודווקא להפוך פופולריים. החלטנו שהגיע הזמן לסקור כמה מהסרטונים הללו.

>> יש לכם המלצה על סרטון? שלחו לנו

פינוקיו מראה לנו את הביצים

אחד הסרטונים היותר קינקיים שתיתקלו בהם. ג'ימיני הצרצר נפגש לסטוץ עם פינוקיו, והשניים מנהלים שיחה מלוכלכת, בזמן שג'ימיני מנסה לחלץ את פינוקיו מהכלוב. ואז מגיעה הפיה הטובה, שמתלהבת מאוד מהאיבר ההולך ומתארך של פינוקיו. החלק ההורס ביותר הוא שהיא מבקשת לראות את הביצים של פינוקיו. אם רק היה יודע מי שהכין את הסרטון שבעברית אנחנו אשכרה קוראים לזה ביצים...

הדרדסים חושבים לארגן מצעד

טוב, זהו אינו סרטון שנעשה במיוחד על ידי איזשהו קונדסון אנושי, אלא הפתיח האמיתי של הפרק "ביצת הקסם", המוכיח כי כפר הדרדסים הוא באמת הגיי וילג' של יער העבות. כתבה מקיפה על הנושא פרסמנו בשנה שעברה. ועדיין, נזכיר לכם, בפתיחת מציע בר-מח לערוך מצעד. רגזני, כיאה להומו הסוגד להטרו-נורמטיביות, מכריז: "אני שונא מצעדים!".

בהמשך, גרגמל מוכיח שהוא באמת רשע (תגללו בדיוק לתזמון 2:29 דקות): "מהר חתחתול – לארון!".

בת הים הטרנסג'נדרית

גם השפה העברית אינה נפקדת מהסרטונים האינפתיליים להצחיק. וכאן אורסולה המנתחת הפלסטית מציעה לאריאל לעבור ניתוח לשינוי מין, כדי שתהיה לגבר שישיג את כל בני הים. לא הכי שנון, אבל יש לא מעט הומור פלוצים, אז זה בכל זאת גורם לך לצחוק.

הוכחה שבובספוג הומו

יש גולשים שבכלל לא המתינו לאוקראינים כדי לדעת שהספוג האהוב על ילדי העולם הוא מתחנגל. הסרטון מציג שלוש "הוכחות", לרבות ניתוח תרשימי הבוחן את המיקום המדויק של לשונותיהם של בובפסוג ופטריק.

הקינקי של אריק ובנץ תחת צנזורה

לפעמים מספיק בפס מצנזר כדי להכניס לנו רעיונות מלוכלכים לראש. כך למשל, אחד מחבריי העלה לפייסבוק צילום מסך מהאולימפיאדה, בו שני שחיינים עומדים ליד הבריכה – ופס עם הכיתוב של שמותיהם ודגלי המדינות מסתיר את בגדי הים שלהם. עד שלא התעמקתי בתמונה, הייתי בטוח שמדובר בגיי פורנו משובח.

כך בדיוק משתמשים בסרטון הזה בפס מצנזר כדי להציג קטע תמים מ"רחוב סומסום" כסוג קינקי במיוחד של משחקי מישוש.

אורוגוואי יוצאת מהארון אצל הומר סימפסון

אמנם קטע אורגינלי, אבל הפך ללהיט רשת, כדרכן של בדיחות נונסנס. הומר מסתכל על שמות של מדינות שונות על הגלובוס, עד שהוא מגיע לדרום אמריקה, וצוחק על השם שלה. מעניין מה הוא חשב כשראה בדרך לירושלים את השלטים המכוונים אל Sha'ar HaGay. את זה לא ראינו בפרק שבו הם ביקרו בארץ.

כדורגלנים? זה כזה גיי

אין דבר יותר כיף מאשר לקחת את אחד העולמות הכי מצ'ואיסטיים, שוביניסטיים והומופוביים, ולתת לו נקודת מבט אחרת. שונה. לא לכך התכוון המשורר. אבל אולי דווקא כן?

הארי פוטר

מכל הסרטונים בהם נתקלנו, אין ספק שזה המושקע ביותר. בגרסה הזאת של הסיפור, כולם הומואים, כולם חרמנים וכולם עושים את זה עם כולם. רק אל תשכחו מי נשאר הבעלים החוקיים של שרביט הבכור...

>> הכוכבים המצוירים יוצאים מהארון