>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם? 

אין תמונה
טעים להם. שני הבחורים בפעולה

המדיניות ההומופובית של רשת העופות האמריקנית צ'יק פילה משיגה תוצאות הפוכות. שני גברים המגדירים עצמם סטרייטים, החליטו להביע את תמיכתם בזכויות הומואים, ולצלם סרט ויראלי בו הם מתנשקים מול אחד מסניפי הרשת, כמחאה על ההומופוביה והתנגדות מנכ"ל הרשת לנישואים גאים.

"אני אוהב הומואים כל כך, שאני, גבר סטרייט רב הזמן, אצלם את עצמי מתנשק עם בחור אחר", אומר סקיילר סטון בסרטון המצחיק ולא נטול הסטריאוטיפים, אותו צילם ביחד עם מייק סמית'.

השניים מבקשים טיפים מזוגות גאים באזור, ולאחר מכן מחליטים לוותר על הטיפים כי בעצם הומואים אינם שונים מאף אחד אחר.

השערורייה הקולינרית מסעירה את הקהילה הגאה בארה"ב בחודש האחרון, לאחר שמנכ"ל רשת Chick-fil-A הודיע כי הוא מתנגד לנישואים גאים. כשנשאל על ידי ה-Baptist Press מה יחסו לקהילה הגאה, אמר: "אנו בעד המשפחה – במושג התנ"כי שלה. אנו חברה המנוהלת על ידי משפחה וכולנו נשואים לאישה הראשונה שהכרנו. אנו יודעים כי הדעה שלנו עלולה לא למצוא חן בעייני אחרים, אך תודה לאל אנחנו חיים במדינה בה אפשר לכבד את הערכים שלנו ולתת לנו לחיות בהתאם לערכים התנ"כיים".

בעקבות דבריו, יצאו מפורסמים רבים נגד הרשת, בהם רשת הנסון, המשווקת את צעצועי החבובות אשר הוגשו במנות הילדים ברשת, ראש עיריית בוסטון וראש עיריית שיקאגו.