שיחת הגריינדר הזו פרצה בסערה ללב הטוויטר כשיחת הגריינדר עם התפנית הכי לא צפויה של כריסמס 2019. "היי! זה אולי מוזר לומר את זה בערב חג המולד, ואני לא יודע אם אתה זוכר, אבל רק רציתי לומר שממש הערצתי אותך בתיכון", כך כתב פרופיל אלמוני למת’יו, שפרסם את השיחה לאחר מכן בחשבון הטוויטר שלו, "זה נחמד שיש מישהו כזה בסביבה שהוא הומו ומצליח. ההורים שלי תמיד אמרו כמה אתה תלמיד מושלם, וכשהם גילו שאתה הומו, נראה לי שבסוף זה הקל עלי לצאת מהארון".

מת’יו התרגש וכתב לו "אוי, זה ממש מתוק מצדך! אני מקווה שהכל טוב עם המשפחה והכל, ושעובר עליך חג נהדר".


שלוש דקות לאחר מכן, תגובה מיידית במושגים של גריינדר, הגיעה תמונה שהיא אילוסטרציה של שום דבר מכל הדברים שנכתבו לפניה, כלומר, "תמונת חור". מת’יו לא הוסיף צילום מסך נוסף, אך במקום זאת ציין כי הטקסט שעקב אחרי התמונה היה, "זה יהיה מאוד משמעותי בשבילי אם תזיין אותי", כתב והוסיף אימוג’יז זחוחים. לזה קוראים שירות משמעותי.

>> 15 הרגעים שעשו לקהילה הגאה את העשור

>> 14 אירועים שהרסו לקהילה הגאה את העשור

>> "עד לפני חודש תמיד עשיתי סקס תחת השפעת סמים"

בציוץ מאוחר יותר סיכם מת’יו את תגובתו, “לשם שינוי, אין לי מילים". והאם נענה לבקשה המשמעותית של החבר לספסל הלימודים לשעבר? התשובה היא לא.

מת’יו, שהפך לוויראלי תוך זמן קצר, מספר לפינק ניוז על הפרופיל האנונימי ששלח לו את ההודעה והחור: “ההודעה הזו נתנה לי הרבה סיפוק, כי אני זוכר כמה קשה זה למצוא דמות קווירית למופת בבית ספר, ואני שמח שהתאפשר לי להיות הדמות הזו למישהו. הייתי הומו סופר-עסוק בלימודים, אז הוא היה יכול להיות בכל מיני קבוצות וחוגים, אבל לפי תמונת החור, אני מניח שדרכינו הצטלבו בקבוצת תיאטרון".