אתם תחליטו: אחרי משתמשת הטיקטוק הבריטית ambs x עוקבים רק 11 אלף אנשים, אבל היא עדיין הצליחה לשבור את הרשת החברתית עם סרטון קצרצר שזכה ליותר מ-3 מיליון צפיות ואלפי תגובות. 

בקטע עצמו נראית הנערה הולכת בבית כשמעליה הכיתוב "אני חושבת שחבר שלי מאוהב באבא שלי יותר מאשר בי", ואז היא מתקרבת לאבא ולחבר, ששוכבים הנוחות על הספה. כמה נוחות? החבר שוכב על החזה של האבא, בעוד האבא עוטף אותו עם היד ושניהם צופים במה שזה לא יהיה.

@ambs_xoxoxo

 

♬ trapbunniebubbless pls use this -

אנחנו לא היינו אומרים מילה, אבל היו לא מעט אנשים ששמחו מאוד לחלוק את המחשבות שלהם עם הצעירה. "זה לא חבר שלך, זה חבר של אבא שלך", "אז מי הולך להיות זה שיספר לה?", "הוא משתמש בך רק בשביל להגיע אליו, אני עושה את זה כל הזמן", "את גלגל שלישי" וגם "בטח קוראים להם שון וקודי" היו התגובות היותר פופולריות, שחזרו על עצמן לא מעט בפוסט. 

אחרי התגובות הראשונות הצעירה עוד שמרה על מצב רוח טוב וזרמה עם הבדיחה. היא הסבירה שהייתה באמצע לאפות עוגה, כשפתאום ראתה אותם מתכרבלים וחשבה כמה שהם חמודים. כשמישהי כתבה לה "הוא לא החבר שלך יותר אחותי", היא אפילו ענתה בצחוק "כל האבות שלי", אבל בשלב כלשהו כנראה היא נכנסה ללחץ, כי התשובות שלה התחילו לקבל אופי אחר: "אנשים חושבים שהם רציניים - אני לא מסוגלת אפילו!", היא כתבה. "אנשים לא מסוגלים להבין בדיחה". אז מי הולך לספר לה בכל זאת?