>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
אשלי ארג'נט, דוברת ה-PFLAG, אמרה לאתר החדשות News.com באוסטרליה, כי הקמפיין נועד להשיג תמיכה ממשפחות מסורתיות בכל הקשור לנישואים גאים וזכויות להט"ב, כי בסופו של דבר ילדים גאים "נולדים כך".
"להיות הומו או לסבית זו אינה בחירה", הוסיפה. "אין לזה קשר לתרבות או לכישורי הורות, זו בסה"כ מי שאתה".
ענקית שלטי החוצות GOA תרמה את שטח הפרסום של השלט בעלות של 60,000 דולר במדינת קווינסלנד. "יש לי חברים קרובים שיש להם ילדים הומואים", אמר כריס טיקווין, מנכ"ל GOA. "אם יש לך לד שנכנס ואומר שהוא גיי, אתה עדיין תאהב אותו כמו שאהבת לפני".