>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
כבש את הרשת בסערה. מתוך הקליפ לשיר "אותה אהבה"

המרוץ לבית הלבן מתקרב לשיאו, ונראה שהקהילה הגאה וארגוני זכויות אדם בארה"ב עושים כל שביכולתם כדי להכניס את הנושא הלהט"בי לסדר היום הציבורי.

לאחרונה עלה לרשת שיר היפ-הופ חדש כחלק מקמפיין רחב בעד שוויון זכויות בנישואים במדינת וושינגטון, בתקווה לרתום את הציבור לאישור משאל עם 74, שצפוי להתקיים בחודש הבא.

השיר "אותה אהבה" (Same Love) של הלייבל סאב-פופ יופיע בתקליט הבכורה של צמד ההיפ-הופ מסיאטל, מקלמור וראיין לואיס. שחרור השיר ברשת בוצע בשיתוף עם ארגון "מוזיקה למען נישואים גאים", שמבקש את עזרת הציבור באישור משאל העל בוושינגטון, שיאפשר לזוגות גאים להתחתן. השינוי שחל בז'אנר ההיפ-הופ ביחד לקהילה הגאה קיבל רוח גבית חזקה בעקבות יציאתו מהארון של פרנק אושן מהארון, והתגייסותם של זמרים רבים אחריו.

סקרים אחרונים מצביעים על כך, ש-54 אחוזים מהציבור תומכים בנישואים גאים. אם משאל העם יאושר, צפוי כי הדבר יסלול את הדרך לשוויון זכויות בנישואים בשאר המדינות בארה"ב, שעדיין לא מותירות לזוגות גאים להינשא.

בהצהרה שהוציא עם שחרור הסינגל, אמר מקלמור כי הוא מקווה שהעדות האישית שלו לא רק תעזור לקדם את הדיאלוג ותעזור באישור משאל עם 74, אלא גם "תעזור לעצב את תחושת השייכות לפיה כל בני האדם שווים".  

כל ההכנסות מרכישת השיר בחנות ה- Itunes יוקדשו לקמפיין בעד נישואים גאים במדינה.

>> סרטון אוסטרלי בעד נישואים גאים

>> צפו: אתלטים גאים במסע למען נישואים גאים

>> נישואים גאים שווים 250 מיליון דולר