>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
בסה"כ התאהבה בבחור. לא כזה נורא, נכון?

דרך מקורית להעביר את מהות השנאה והבריונות: סרט קצר מציג עולם אלטרנטיבי בו הומוסקסואליות היא הנורמה, וכיצד חייה של צעירה המגלה כי היא דווקא מעדיפה בנים, נהרסים. היוצר ק.רוקו שילדס עושה שימוש באירועים אמיתיים וקשים שחווים אלפי להט"בים ברחבי העולם – ובוחן מה היה קורה אם "הטרופוביה" הייתה קיימת.

בסרטון הקצר All You Need is Love נראית אותה מציאות בה זוגיות "נורמטיבית" הנה בין זוגות גברים או זוגות נשים. לאותה צעירה המגלה את נטייתה המינית הסטרייטית ה"שונה" אין לאן לפנות: האמהות הלסביות שלה אינן מבינות אותה, חבריה ללימודים בבית הספר מרביצים לה ובחור בו התאהבה משפיל אותה לעיני כולם. מתוך ייאושה ההולך וגובר, היא מחליטה לשים לכך סוף.

הסרט של שילדס עשוי להיראות לרבים דמיוני, אך עבור אלפי הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים, מדובר במציאות עגומה וקשה. רבים מהם חווים או חוו בעברם אלימות, השפלות ובריונות על רקע נטייתם המינית או זהותם המגדרית, בליווי תחושה שהעולם סוגר עליהם ואין להם למי לפנות עם הסוד.

"הסרט מוקדש לכל ילד שאי פעם חווה אפלה כזו בחייו, עקב שנאה וחוסר הבנה מצד אחרים. אסור לכם להרגיש אף פעם רע או לבד בגלל מי שאתם, מיוחדים", נכתב על ידי היוצרים בסיום הסרט.

אין תמונה
יככב בגרסה הארוכה של הסרט? קלן לוץ

הסרט כבר זכה ב-19 פרסים בפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם. בימים אלה מנסה חברת ההפקות WingSpan Pictures להשיג מימון להפקת הסרט באורך מלא, בכיכובו של השחקן הלוהט קלן לוץ.