חשבון האינסטגרם TheGayGood, שחגג לאחרונה שנה להקמתו, מפרסם באופן קבוע חדשות גאות משמחות, סקרים, משפטי העצמה חזקים ומנה גדושה וחשובה של מידע חינוכי, זאת כמובן מבלי להתפשר על אסתטיקה אינסטגרמית משולמת. אז אם עוד לא הכרתם אותו - זה ממש הזמן לקצת אסקפיזם בחיים.

אחד הפוסטים היפהפיים שעלו לאחרונה בעמוד מסביר בצורה נפלאה מה חברי וחברות הקהילה הגאה היו רוצים שהטרוסקסואלים יבינו על להט"בים שגדלים בארון. "לפעמים אני רוצה לנער את חבריי ההטרוסקסואלים, לא בגלל שהם לא אוהבים אותי, אלא בגלל שיש כל כך הרבה דברים בחיים שלי שהם לא מבינים", כתב מנהל העמוד חוזה פדרו רוחס לצד הפוסט. 

שבעת הדברים שרוחס ציין בפוסט הם:
1. להעמיד פנים שאת סטרייט זו משימה קשה - פיזית ונפשית
2. הפחד מכך שיוציאו אותך מהארון בכפייה משתק
3. יש ימים שבהם אתה מקווה שהיית נולד אחרת
4. אתה תמיד תוהה אם החברים שלך ירצו להישאר חברים שלך - וזה כואב
5. לצאת מהארון היא לא משימה חד פעמית
6. גם אחרי שיצאת מהארון קשה לפעמים להבין אם אתה מתנהג כמו עצמך או שאתה עדיין עושה סוג של הצגה
7. רוב החיים שלנו הם לא מצעד גאווה אחד גדול

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by The Gay Good (@thegaygood)

"עם כל היופי שחיים הגאים יכולים להביא איתם, אם נהיה אמיתיים, הרבה מהם יכולים להיות טראומטיים", כתב חוזה. "אתה לא 'עובר הלאה' או 'מתגבר' על השנים שחיית בתוך הארון בקלות, זה לוקח הרבה זמן להיות עצמך ולהחלים. אני רוצה להדגיש שכל סיפור יציאה מהארון הוא אחר, ולא כולם יסכימו עם המשפטים שפרסמתי, אבל הרבה כן. חלק מהאנשים יוצאים מהארון בגיל 12 או מוקדם יותר, חלק בגיל 43 או מבוגר יותר, אבל זאת לא תחרות". 

גולשים רבים הזדהו עם ההצהרה של חוזה והוסיפו גרסאות משלהם. "לפעמים אני רוצה שהחברים ההטרוסקסואלים שלי ידעו שהבעיות שלי בתחום הדייטינג בן תוצאה מכך שלא למדתי את החוקים החברתיים באותו זמן שהם למדו", כתב אחד המגיבים. "אני עדיין מתמודד עם הפחד והבושה בסיטואציות שהם מרגישים בהם חופש והעצמה". 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by The Gay Good (@thegaygood)

מגיבה אחרת שיתפה בניסיון האישי שלי, אחרי שיצאה מהארון בגיל מאוחר. "בתור מישהי שיצאה מהארון בגיל 40, אני רוצה שאנשים יבינו איזה שינוי זה ללמוד להירגע ופשוט 'להיות' בלי לשחק דמות, בלי להסביר, בלי לזייף, בלי למנוע מעצמך את הזכות להיות מי שאת. בזבזתי הרבה אנרגיה בניסיון להעמיד פנים שאני מישהי אחרת, זה מתיש". 

גם לכם יש משהו שהייתם רוצים שהטרוסקסואלים יבינו על חווית החיים הלהט"בית? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.