חברת רנו הצרפתית שחררה פרסומת חדשה למכונית הרנו קליאו המציגה את הדרך המפותלת של סיפור אהבה לסבי מיוחד במינו. הפרסומת הפכה לוויראלית בגלל התיאור הרך שלה של אהבה לסבית שנמשכה מעל שלושה עשורים, והכול נדחס לסרטון של שתי דקות. בתחילת הסרטון אנו רואים שתי ילדות צעירות, אחת צרפתייה ואחת בריטית, שהופכות לחברות הכי טובות. הן שומרות על קשר כנערות, כשמערכת היחסים הרומנטית שלהן מתפתחת, והן חולקות את הנשיקה הראשונה שלהם ברכב. רנו קליאו כמובן.

אבל הנסיעה של השתיים ממש לא חלקה. הצרפתייה אפילו מתחתנת עם גבר, ומנתקת קשר עם אהובתה, אבל ברור שיש לה ספקות. תיכנסי כבר לקליאו ההיא וסעי אל האמת שלך, מותק!

בהמשך הפרסומת יש עוד סצנה דרמטית המציגה את אביה של הבריטית, שצועק עליה אחרי שמצא את מכתבי האהבה שלה. לא נעשה לכם ספוילר לסוף המרגש, אבל בהחלט נמליץ לכם להצטייד בטישיו לקראתו.

>> "יצאתי עם גבר חלומותיי – וזו הסיבה שנפרדנו"

>> "ניהלתי רומן עם סלב ישראלי בארון במשך שנתיים"

>> תמר ומיכל נפרדו בגלל המשפחות - ובסוף נישאו בחתונה דתית

"הרבה דברים השתנו בשלושים השנים האלו", מסביר מנהל הקריאייטיב דייב מונק על הפרסומת, "בעוד שטכנולוגיה, עיצוב, עמדות ותרבות תמיד ישתנו, דבר אחד תמיד יישאר זהה כל עוד יש לבני אדם לבבות: סיפור האהבה. זהו סיפור פשוט ואוניברסאלי של שתי נשמות במסע החיים המתמשך של אהבה ותשוקה".

"רצינו לחגוג, לא רק שלושים שנות התקדמות של רנו קליאו, אלא גם את ההתקדמות שנעשתה בתרבות, בחברה ובחיים באותה תקופה", מוסיף אדם ווד, מנהל השיווק של רנו בבריטניה.