>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

טודריק הול עושה את זה שוב: אחרי שהביא לנו את הגרסה הגאה והפרודית ליפה והחיה וסינדרלה, העלה השבוע לערוץ היוטיוב שלו את ההפקה האחרונה והרשימה ביותר עד כה. "סינדרונסה" (סינדרלה פלוס ביונסה) מציג את סיפורה הקלאסי של סינדרלה לצלילי הלהיטים הגדולים של אחת הזמרות הגדולות בעולם, ביונסה.

הול הוא אחד הכוריאוגרפים וכוכבי ברודווי המצליחים שבעברו כיכב בתכנית אמריקן איידול והגיע עד לגמר הגדול. לטובת ההפקה, גייס את מיטב כוכבות הדראג, השחקנים והחברים, והתוצאה שווה דלעת.

לפני כשנה פרסם את הגרסא שלו לאגדת הילדים הנודעת "סינדלרה", כחלק מקמפיין הולך וגדל בארה"ב, למען נישואים גאים וזכויות הלהט"ב.

הסיפור "CinderFella" התבסס על אגדת המקור "סינדרלה" עם מספר טוויסטים גאים, בהם בין היתר, יסמין חוגגת על רחבת הריקודים בנשף הידוע ביחד עם אליס ו"סינדרל" (סינדרלה הגברית, בכיכובו של הול) מוצא את האביר על הסוס הלבן.

בסרטון השתתפה גם דוגמנית העל במיל' ג'ניס דיקינסון כאמה החורגת והמרשעת של סינדרלה, לצד כוכבים אחרים, בהם שנגילה וויליאם מתכניתה של כוכבת הדראג האמריקנית "רופול", כאחיותיה החורגות והרעות של לכלוכית. לאנס באס בתפקיד נסיך החלומות - כולם רוקדים לצלילי להיטים של קייטי פרי וכריס בראון. "האהבה היא קלאסית כמו האגדה הזו", מסר הול. "הגיע הזמן להפוך את כל סוגי האהבה לחוקיות".