>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
מחווה מרגשת. הכלה מפרגנת לאחותה הלסבית

את חתונתם של נטשה פרוסט וטוני פריזן האורחים לא ישכחו: זמן קצר אחרי שהחליפו נדרים ונשבעו אמונים זה לזו, החליטו בני הזוג לקיים מחווה מרגשת במיוחד. ברגע בו הייתה אמורה פרוסט לזרוק את זר הפרחים המסורתי אל עבר חברותיה הרווקות, החליטה להעניק את הזר לאחותה - באופן סמלי.

אחותה של פרוסט, ניטרה וזוגתה תבט'ה טרהאן אמרו את נדריהן לפני 7 שנים וכיום מגדלות יחדיו 5 ילדים, אך נישואיהן עדיין אינם מוכרים במינסוטה. פרוסט אמרה כי היא מקווה שהמחווה הקטנה שעשתה תשנה את חייה של אחותה.

"בדרך כלל הכלות זורקות את זר הפרחים באוויר", אומרת פרוסט בקטע הווידאו, רגע לפני שהיא פונה לאחותה ומשפחתה ואומרת: "מה שרציתי לעשות זה לתת להן את הזר בתקווה שהמחוקקים במינסוטה יכירו סוף סוף בזכותם של כל בני האדם להתחתן במינסוטה. אנו מקווים שזה יקרה השנה, כדי שנוכל לחגוג את החתונה של אחותינו".

בעמוד היוטיוב בו פרסמה את הסרטון, הוסיפה פרוסט כי ניטרה ותבט'ה מחוייבות זו לזו בעיני המשפחה, ומחכות לרגע בו יוכלו להתחתן מבחינה חוקית. "הצעות החוק הן SF925 ו HF1054, אנא צרו קשר עם הנציג שלכם בבית המחוקקים ושתפו אותו בסרטון. אל תגבילו את החופש להתחתן, תודה".