לא לגמרי ברור למה נוצר קשר הדוק כל כך בין להקות אקפלה להומואים, אבל למישהו עוד יש ספק בזה, הקליפ הבא יוכיח לכם מעבר לכל ספק שחבורת בנים ששרה בשמונים קולות בלי ליווי מוזיקלי - זה קצת גייז. סטודנטים מאוניברסיטת אוקספורד שהקימו להקה בשם Out of the Blue (ואף הופיעו בגירסה הבריטית של "הדבר הגדול הבא"), החליטו לעבד קולית מחדש את שירה של שאקירה "Hips Don't Lie" לרגל מופע צדקה, ולזרוק שם באמצע עוד כמה רפרנסים לשירים אחרים שלה. התוצאה מלבבת, אבל הקליפ הפך מהר מאוד לוויראלי בעיקר בזכות אדם אחד - שאקירה עצמה.

הזמרת בת ה-37 שיתפה בטוויטר ובפייסבוק הפרטי שלה את הקליפ המלא, וכתבה: "הלהקה הזו מעולה, והעובדה שהם עושים את זה למען צדקה הופכת את זה להרבה יותר מיוחד, אז כל הכבוד! שאק".


ג'ושוע בר, נשיא המועדון, הודה כי אין לו ממש מושג איך הגיע הקליפ לשקירה: "בפייסבוק היא חתמה באופן אישי על הפוסט, אז אני יודע שהיא ממש צפתה בוידאו וזה מדהים". "יצרתי קשר עם סוכן שלה בארה"ב לגבי זכויות היוצרים של השירים", מנסה להסביר חבר אחר בלהקה, "וצירפתי לו לינק ליוטיוב לפני שפרסמנו אותו, אז יכול להיות שזו הסיבה. או שהצוות שלה פשוט ראה את הציוץ שלנו, מי יודע? זה הרגיש סוריאליסטי, התפקיד שלי הוא ליידע סלבריטאים על הקליפים שאנחנו עושים ולא יכולתי לקוות לתגובה טובה יותר. זה מטורף שהיא אפילו קראה את הציוץ שלנו, ואפילו ראתה את הוידאו ונהנתה ממנו מספיק כדי לצייץ בחזרה!".

ארגון הצדקה שלמענו מופיעה הלהקה, אגב, הוא בית חולים לילדים בבריטניה, שתפעולו מצריך 5 מיליון פאונד בשנה. עד כה הצליחה הקבוצה להגיע לקצת יותר מחצי מהסכום שאותו רצו לגייס: "אנחנו מבקשים מהקהל לתרום בסוף כל הופעה ומעניקים להם חלק נכבד מהרווחים בכל שנה. אנחנו כאנשים פרטיים לא מרוויחים כלום". 
 
עוד ב-mako גאווה: