הומואים רבים חוששים מגיל הארבעים. בקהילה שמואשמת לא פעם בקידוש גיל הנעורים, הפך העשור החמישי לאחד המאיימים ביותר בחייו של כל גבר גאה. מי שכנראה מצא את גיל ארבעים כאירוע הרבה פחות מאיים הוא הראפר הקנדי סוקולד (socalled). המוזיקאי והמפיק הקנדי ששמו האמיתי הוא ג'ושוע דולג'ין, בחר לציין את חגיגות גיל הארבעים שלו בדרך מקורית במיוחד - הוא צילם וביים סרט פורנו גאה. אם זה לא מספיק, את הסרט הוא צילם בבית הוריו בזמן שאלה שהו בחופשה.

סרט הפורנו העצמאי שביים דולג'ין נקרא The Housesitter (שומר הבית) והוא מגדיר אותו כהכלאה בין סרט "ארט-האוס" ופורנוגרפיה. מהטריילר הקצר לסרט ניתן להבין כי העלילה - כן, יש כזאת -  עוסקת בסיפור אהבתם של בחור ששומר על בית נופש והסטוץ המזדמן שלו (בכיכובם של השחקנים ולנטין בראון וווילסון). לקראת הקרנת הבכורה של הסרט בפסטיבל Pop Motreal, העניק דולג'ין/סוקולד ראיון נרחב למגזין התרבות VICE בו סיפר על חזונו כאומן בכלל וכיוצר פורנוגרפיה בפרט.

הטריילר לסרט The Housesitter

אם הסתקרנתם מהסרט כאן תוכלו לשמוע את המוזיקה של סוקולד

סוקולד אומר בכנות כי הסרט הוא בחלקו תגובה לכך שהשנה מלאו לו 40 אבל הוסיף כי הוא לא רואה בו סרט על "משבר אמצע החיים, אלא סרט על חגיגות אמצע החיים". "אני אוהב סקס, אני אוהב צילום נהדר ואני אוהב קולנוע כך שהסרט הוא שילוב של מספר תחומים שאהובים עליי. אני מרגיש שבורכתי", אמר דולג'ין. בחיי היומיום שלו דולג'ין הוא בחור סולידי למדי שאפילו מתהדר בלוק גיקי למהדרין, כשתראו אותו ברחוב סביר להניח שהמקצוע האחרון שתחשבו שהוא עוסק בו "יוצר סרטים למבוגרים בלבד".

האם המעבר בין צורת אמנות לגיטימית כמו היפ הופ לפורנוגרפיה גרם לדולג'ין לחשוש? "אני חושב שאני נמצא במקום טוב - מצד אחד יש לי מספיק שם כדי שאוכל להרשות לעצמי להתנסות בדברים חדשים ומצד שני אני לא מספיק מוכר כדי להציב לעצמי גבולות", אמר דולג'ין למגזין.

רגע, אתם בטח תוהים איך הגיבו ההורים של סוקולד/דולג'ין לידיעה שהרהיטים היקרים שלהם הפכו לסט של סרט פורנו? "ההורים שלי סופר קול לגבי הכל", אמר דולג'ין. למרות שיש סיכוי שאבא שלו עדיין נותן לעובדה הזאת ל"שקוע".