אין תמונה
אנחנו כמו החבר הכי טוב שלו, רק עם ציצי

אחרי ההומואים שמאיימים על הסטרייטים כי יגנבו את הנשים שלהם וסרטון התגובה של סטרייטים שפשוט לא יכולים לחכות שזה יקרה, מגיע השלב השלישי: לסביות המאיימות על נשים כי יגנבו להן את הגברים – אם לא יתמכו בנישואים גאים.

"אחרי שנישואים גאים אושרו בשלוש מדינות הגענו ל-9 מדינות ברחבי ארה"ב שמאשרות נישואים גאים", פותחת הבחורה את הסרטון שצולם על ידי אתר The Unsolicited Project, "ועדיין ב-41 מדינות להומואים ולסביות אסור להתחתן".

"כנשים לסביות בעצמנו, אנו רוצות להגיד לכל אותם מתנגדות לנישואים גאים – אין בעיה. השאירו את הנישואים רק בין גברים ונשים. כתגובה: נתחתן עם הגברים שלכן".

"לפעמים אנחנו מתפשטות אחת על ידי השנייה"

הלסביות הלוהטות בסרטון מסבירות יפה מאד מדוע כדאי לאותן נשים להיזהר. הן הרי בת זוג אולטימטיבית. "אנחנו אוהבות ספורט, כל סוג של ספורט. בשעה שאתן גוררות אותו לבאלט, אנחנו כבר קנינו כרטיסים למשחק NBA.

"שלא לדבר על כך שהחבר שלך לא יצטרך לסבול טיול בן חמש שעות לקניון. כשאת מתלבטת בין שמלה זנותית אחת לאחרת, אנחנו קנינו שלושה זוגות ג'ינסים כי הם פשוט מרגישים מצוין ויושבים עלינו מעולה. חוץ מזה, לנו יש את כל משחקי המחשב העדכניים ביותר ואנחנו יכולים לשחק כל היום".

הקלף המנצח הוא כמובן הפנטזיה של כל גבר (סטרייט): "ידעת שלסביות מכירות לסביות אחרות? לפעמים אנחנו מסתובבות ביחד, מתפשטות אחת על ידי השנייה. את חושבת שלבן הזוג שלך יפריע? אנחנו ובן הזוג שלך פשוט חולקים אותן אהבות. הוא הציץ לציצים של המלצרית? גם אנחנו. את מפחדת מהעכביש בחדר? מחצנו אותו כבר".

ובעניין הסקס: איזה גבר לא רוצה להיכנס למיטה עם לסבית? "אנחנו לא נצטרך לשקר כשנגיד לו שיש לו את האיבר הכי גדול שראינו. זה באמת האיבר הכי גדול שראינו. אז אל תעלבו, אבל אתן פשוט לא תוכלו לעשות את הגבר שלכן מאושר כמו שאנחנו נוכל. אנחנו ניקח אותו למועדון חשפנות כל שנה ביום הולדת שלו. אנחנו כמו החבר הכי טוב של החבר שלכן, רק עם ציצים.

אז נשים, הקשיבו: אנחנו אוהבות נשים אחרות מסיבה מוצדקת: כדי שאתן תוכלו להישאר עם החברים שלכן. אז קדימה, תמכו בנישואים גאים, או שניקח לכם את הגברים – את כולם".