>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
גיב מי גייז
בחודשים האחרונים כובשת קבוצת המעודדים THE PRANCING ELITES מהעיר מובייל שבאלבאמה את לבבות הגולשים ברשת. מדובר בחמישה גברים המרכיבים את קבוצת המעודדים הגברית, שמעלה סרטונים מקפיצים ליוטיוב ותמונות בעמוד הפייסבוק של ובאינסטגרם.

החבורה זוכה לתמיכה בקהל וברשת, ובין היתר, העלה שחקן ה-NBA לשעבר שאקיל אוניל לחשבון הטוויטר שלו סרטון מאחת החזרות של הקבוצה.  

"תודה לכולם עם התמיכה", כתבו חברי הקבוצה בעמוד הפייסבוק שלהם. "אנחנו עובדים קשה מאד מדי יום כדי להגיע למקום בו אנו נמצאים. לפעמים מדי יום, אימונים מפרכים בלילות ואפילו מוקדם בבוקר. יש לנו תשוקה לאמנות הריקוד, אז לא משנה איך אנחנו מבצעים אותה, זהו הביטוי שלנו לאמנות".

אין תמונה
חבורה עליזה

אך לצד המפרגנים, סובלים חברי הקבוצה מהודעות שנאה לא מעטות נוכח התנועות המוגזמות והלא כל-כך גבריות. אחד המעודדים לא נשאר חייב וענה און-ליין להודעת נאצה שהופנתה אליו ואל חבריו לקבוצה.

"התגובה הזו היא ל-MICSEAN1 ולכל השונאים באשר הם. זה לא באמת משנה מה אתה או כל אחד אחר חושב על מה שאנחנו עושים, מכיוון שזו מדינה חופשית ואנו חופשיים לעשות מה שאנו רוצים. אנו מבינים שחלק מהאנשים (כמוך וכמו אנשים בורים אחרים) לא יסכימו עמי או עם מי שאנחנו עושים, אבל אני רוצה שתדע שזה לא הולך לעצור אותנו מלעשות את מה שאנחנו אוהבים לעשות. זה אולי לא חביב עליך, אבל את אחרים זה מבדר. יום טוב".