>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
"בבקשה, קחו אותן"

לאחרונה כבש את הרשת סרטון פארודי של CollegeHumor למען נישואים גאים, בו מסבירים הומואים לסטרייטים למה כדאי להם לתמוך בנישואים גאים. הסרטון, שזכה למאות אלפי צפיות, נותן הסבר פשוט: עדיף לסטרייטים לתת לגייז להתחתן אחד עם השני, כי הם פשוט יהיו בעלים טובים יותר.

כעת נראה שיש מי שהיה שמח מאד להיפטר מנשים: הבעלים הסטרייטים. בסרטון תגובה סאטירי לא פחות שעלה לרשת על ידי Scotch Tape, נראים הבחורים מאושרים מעצם הרעיון ועונים לכל הטיעונים שעלו בסרטון הקודם.

"סוף סוף אפשר יהיה לראות את המשחק בשלווה, בשעה שהאישה תצא עם בעלה החדש למופע ג'אז", אומרים הסטרייטים. "אנחנו נשמח שתעשו את כל מה שאנחנו לא רוצים לעשות איתה".

"כל אישה היא לסבית בארון"

שאר הטיעונים מתמקדים בנקודות שהעלו הגייז בסרטון הקודם: "גם לנו יש גופות חטובים, אבל אנחנו חזקים, באמת חזקים. מהסוג שאוהב ללכת מכות בבר. בנוסף, יש לנו חוש אופנה, ונכון שלא נכין לאישה ארוחת בוקר, זה כי נעשה סקס עד הצהריים".

בעניין האבא שלה ששונא אותם, הסטרייטים מודים בכך, אבל נותנים הסבר אחר. "זה רק בגלל שהפכנו את הבת שלו ללא בתולה".

הנושא השנוי במחלוקת ביותר הוא כמובן הסקס. "בואו נהיה כנים, אתם לא תצליחו להתמודד עם זה. אתם חושבים שהאיבר הנשי מגעיל, ואנחנו חושבים שזה נהדר. בנוסף, כל הנשים הן לסביות בארון. השלישייה שהן רוצות לעשות מערבת אישה נוספת – לא גבר. רק המחשבה של שתי נשים תגרום לכם להקיא".

אז מה המחשבות שלהם על חתונה? "כל אישה שאנחנו יוצאים אתה רוצה להתחתן, יותר מאשר אתם רוצים. אם אתם חושבים שזה יאיץ את התהליך של אישור נישואים גאים, בואו ניתן לכך הזדמנות. יש לכם את התמיכה המלאה להתחתן עם הנשים שלנו, כי אנחנו בהחלט לא מתכוונים לעשות את זה".

צפו בסרטון של הגייז

CollegeHumor's Favorite Funny Videos