הרשת לא מפסיקה להדהים: קבוצת חוקרים על דעת עצמם מאתר Mr Man, המרכז את המאגר הווירטואלי הגדול ביותר ברשת של סלבס בעירום, בדקו ומצאו למי מהכוכבים בהוליווד יש זלזל ומי ראג’ל, או כפי שהם מנסחים זאת - דירוג על הרצף בין Grower ל-Shower. בטח לא עלה בדעתכם להשוות למי קידומת גדולה יותר, דיקפריו או דה נירו, אבל עכשיו כשאתם יודעים שמישהו כבר השווה, המידע נראה נחוץ בהחלט.

כדי לדרג את הידוענים צפו הסוקרים בלמעלה מ-8,000 תמונות עירום מלא של ידוענים, ובחנו בדיוק מה ועד כמה יש להם להציע. מספר לא מבוטל, במיוחד בהתחשב בזה שהרשימה הסופית צומצמה ל-20 בלבד, קבוצת מיקוד שיש בה כדי לשקף את גודל והיקף התופעה.

מאחר שהזכרנו את דיקפריו ודה נירו, ממש כמו שמות המשפחה שלהם, דה נירו מדורג גבוה בהרבה מעל דיקפריו, בהפרש של 10 מקומות - דה נירו במקום הרביעי, ואילו דיקפריו מסתפק במקום ה-14. במקום האמצעי עומד טום הארדי, כוכב הסרט "ונום" שהופיע בעירום מלא בלא פחות מ-10 סרטים, ורק בשביל זה ראוי לזכות במקום כה מכובד בטבלה.

הדירוג של Mr Man
הדירוג המלא לעיונכם

כפי שכולם יודעים, הכוכבים המדורגים במקומות האחרונים בטבלה מעולם לא סבלו מצרות בעולם הדייטינג. במקום הראשון, איך לא, מככב מייקל פסבנדר עם החציל הכי בלאדי בהוליווד, במקום השני ליאם ניסן, ובקצה השני ממוקם טרנס האוורד, המוכר מהסדרה המוזיקלית "אמפייר". אנשי האתר דיברו עם מגזין הסאן הבריטי כדי להסביר על כמה משתנים שהפריעו בשקלול הטבלה, כי יושרה מדעית היא חלק מהמקצוע.

>> "ממש לא ציפיתי שחיים יציע לי נישואין ככה"

>> את הדברים המוזרים האלו רק סטרייטים עושים

>> 16 טעויות שהומואים חייבים להפסיק לעשות בסקס

"לעולם לא נוכל לדעת עד כמה קר היה על הסט באותו היום או האם הם בדיוק יצאו לשחות, אבל הרשימה באמת מוכיחה שדברים טובים מגיעים בחבילות קטנות", מסבירים החבר'ה במיסטר מן, "אנחנו באתר מיסטר מן אוהבים את כל הצורות והצבעים, ומאחר שלגברים הללו מעולם לא היו צרות בעול הדייטינג, יש בידינו הוכחה שהגודל באמת לא קובע".