עם עלייתן של קבוצות ברשתות החברתיות שמוקדשות להומור פנים קהילתי, כמה סטריאוטיפים חדשים התגלו על הומואים, כולם עולים מתוך הקהילה ומופנים אל הקהילה. הרעיון שהומואים הולכים מהר יותר מסטרייטים תפס כזו תאוצה, שמבחינת האינטרנט, הסטריאוטיפ הזה הפך לעובדה. או למשל, המשקה האהוב על הומואים הוא קפה קר או אייס קפה, ואני יכול להישבע שזה נכון, אבל שוב, מדובר בהכללה.

האם בכל זאת אנו רגילים לראות הומואים צועדים במהירות במורד הרחוב במכנסי ריצה או יושבים בבית קפה לשתות אספרסו על קרח? התשובה היא כן, כל יום בכל עונה בשנה.


בשונה מסטריאוטיפים אחרים על גייז, הסטריאוטיפים הללו נהגים ומשוכפלים בידי הקהילה הלהט"בית, ושונים מאלו האחרים בעיקר בכך שאינם עושים שימוש בסטריאוטיפים מגדריים. חוץ ממבחר עצום של מימים, משתמשי הטוויטר ממשיכים לנסות להוכיח את אמיתות הטענה. אחד כותב, "גוגל מאפס: 18 דקות הליכה. הומואים: נראה לךךךך?".

>> "זה מה שקרה כשסיפרתי שהבן שלי הומו"

>> אנחנו יודעים למי אתם הולכים להצביע בבחירות

>> 11 סדרות שייצאו ב-2019 וממש שווה לחכות להן

ההשערות בנוגע למהירות ההליכה הלא רגילה של הומואים נעות בין האשמת סטרייטים בנינוחות יתר, כי בכל זאת פריבילגיה הטרונורמטיבית, ועד ההבנה, שאם נדבר על סטריאוטיפים אחרים, גייז תמיד ממהרים ברחוב כי הם תמיד מגיעים באיחור לכל מקום. עוד סטריאוטיפ שצבר אהדה בתאים גאים ברשתות החברתיות הוא שהומואים פשוט לא יכולים לשבת על כיסא עם שתי רגליים על הקרקע וגב זקוף. סירייסלי?