אין תמונה
את הוודג' קרים ארזת? פרחות מועדונים מטיילות בעולם

מצוידות בוודג' קרים, הנד קרים, פלסטיקאג' ולובּ, יצאו פרחות המועדונים שכבשו את הרשת, להפיץ גאווה בניכר. על הכוונת: הומואיות טורקיות עם תרבוש. אחרי שפילחו לג'ורג'ט את הטסטרים בדיוטי וקיללו את רותי, עלו על מטוס בלי מקום לרג'ולס ופספסו את האלכוהול המשובח בביזנס. איזה מזל שהמרמרת נגמרה בנחיתה, והתחילה החגיגה (ת).

השאר, בסרטון. כנסו

אחרי הסרטון הקודם, הגיע mako גאווה אל היוצרים המוכשרים, שביקשו לשמור על עילום שם, והסתפקו בשם המסקרן: "חבורת אין גבול". החבורה העליזה סיפרה על ההפתעה נוכח ההיסטריה סביב הסרטון הקודם, על ההתרגשות ו-15 דקות התהילה. "בדיחה פרטית שלנו פתאום מדוברת בעיר, אנשים שאני לא מכיר שלחו הודעות 'שנדדדלייייררר' ו"עופרה כבר עלתה?..'".

הקבוצה התגבשה בשנת 2004 ממקבץ של הומואים וכמה נשים שעבדו יחד בסלקום באותו הזמן. ראש הקבוצה, כיום שף מוכר בלונדון, גיבש את הצעירים ו"חינך" אותם איך לחיות בתל אביב ובקהילה הגאה "כמו שצריך". "אנחנו יחד מאז, למרות שהתפזרנו בעולם, החלפנו עבודות, דירות וארצות", סיפר ס., "ההומור שבסרטון כולו בדיחות פרטיות של הקבוצה הזאת 'משפחת אין גבול', ידענו שזה דיבור מצחיק, אנחנו לא טוענים שהמצאנו שם הכל, אבל לא תארנו שזה יצחיק כ"כ הרבה אנשים".

דברים שפרחות מועדונים אומרות

ס. הוסיף וסיפר, כי הדחף ליצור את הסרטון עלה נוכח סרטונים ביוטיוב בסגנון 'דברים שנשים אומרות במסעדות', 'דברים שגברים אוהבים' ועוד. "לא מצאנו שום סרטון בסגנון בעברית, וכזה שמדבר על נושאים מצחיקים שקשורים בקהילה. הכל התחיל בהתכתבות סמס עם חבר. עלו שם המון משפטים משעשעים בשיחה אחת". השאר היסטוריה, או בעיקר היסטריה.

דברים שפרחות הומואיות אומרות אחרי סטוץ

לארונה הצטרפה לחגיגת הלרלורים גם ארץ נהדרת עם שתי דמויות הומואיות למהדרין, שניצלו את טקס החתונה הגאה שקיימה מרצ מול הרבנות בתל אביב.