ד"ר וונדי וולש, מומחית למערכות יחסים ומנחת רדיו ופודקאסט, מתחזקת עמוד טיקטוק אחריו עוקבים מאות אלפי אנשים, שמתייעצים איתה בעיקר בכל מה שנוגע לחיי האהבה שלהם. בכל יום היא מעלה סרטון חדש, בו היא עונה לאחת מתוך אלפי שאלות שנשלחות אליה, אבל שאלה אחת, או יותר נכון, תשובה אחת, משכה מאוד את תשומת הלב שלנו. 

"ד"ר האם תוכלי להסביר את ההתנהגות הפסיכולוגית שעומדת מאחורי הומופוביה?", שאל הגולש אלכסנדר ראול וד"ר וולש הצליחה אחת ולתמיד להסביר במילים מדויקת את מה שכולנו תמיד ידענו בלב, בסרטון שזכה עד כה לכמעט 2 מיליון צפיות. 

@drwendywalsh

Answer to @alexander__raul  Homophobia is often an inside hate. ##drwendywalsh ##psychology ##humanmating

♬ original sound - Dr. Wendy Walsh

"לדעתי, ההסבר הפסיכולוגי להתנהגות הומופובית הוא כזה", אמרה ד"ר וולש בהתחלה והסבירה שעל פניו, כל בני האדם הם ברמה כזו או אחרת של ביסקסואליות. "כולנו מחווטים להיות ביסקסואלים, בגלל שבני אדם עושים סקס ממגוון רחב של סיבות: אנחנו משתמשים בזה כדי להביע אכפתיות, אנחנו משתמשים בזה כדי להיקשר, אנחנו עושים סקס כדי להיפטר מלחץ". 

ד"ר וולש המשיכה והסבירה מה המניע הפסיכולוגי שעומד מאחורי הומופוביה. "משום שהחברה אומרת שאנחנו חייבים להיות הטרוסקסואלים, הרבה אנשים לפעמים מפוחדים מהפנטזיות ההומו-ארוטיות שלהם, כי אתם יודעים, זה פשוט קורה באופן ספונטני", אמרה. "לכן, הם חייבים להגן על עצמם מפני הרגשות האלה, אולי נגיד בגלל שבלימודי הדת שלהם אומרים שהומוסקסואליות אסורה. כדי להגן על עצמם מפני התחושות האלה, הם חייבים להגיד לכל שאר האנשים שמתנהגים בצורה הזאת שהם רעים, אבל למען האמת הם פשוט מרגישים רע בתוך תוכם. זאת הדעה שלי".