רק בסוף השבוע האחרון נפתרה תעלומה שהעסיקה מעריצים ומעריצות רבות בשלושת החודשים האחרונים, והיא - מה בדיוק הסיפור של טיילור סוויפט עם פרפרים חדי קרן וקשתות לאחרונה? כוכבת הפופ האמריקאית חילקה קוביות סוכר לכל מיני תאוריות קונספירציה סביב הגילוי שעשתה ביום שישי האחרון, ה-26 באפריל. האינטרנט הסתער על הממתקים של סוויפט, וכל השמועות הרגילות על רומנים סודיים עם נשים התעוררו מיד.

הכל התחיל בספירה לאחור שפרסמה סוויפט באתר הבית שלה, שהובילה ליום ה-26 באפריל. שעון פשוט כזה עם עננים, אבל, כפי שינסחו זאת הקונספירציות הקוויריות, מאחורי כל ענן יש קשת בענן. הספירה לאחור, כך מסתבר, נגמרת בדיוק ביום הנראות הלסבי הבינלאומי, כלומר ה-26 לחודש.

במהלך הספירה לאחור, סוויפט בת ה-29 לא חדלה מלהעלות פרפרים וקשתות בכל מקום שבו יכלה, למשל שימוש אינטנסיבי באימוג’יז שלהם, ואף תמונה שלה בין שתי כנפי פרפר עצומות עם קשתות בתוכן שהעלתה לאינסטגרם לקידום ראיון עם רובין רוברטס, מגישת טלוויזיה ולסבית מוצהרת.

ממש יום לפני סיום הספירה לאחור, ב-25 באפריל, עלתה טיילור סוויפט לבימת הטיימס גאלה לביצוע של New Years Day ובו החליפה, לפי הקונספירטורים הגאים, את המילה 'your' העמומה מגדרית למילה 'her' החד משמעית.

יחד עם זאת, למרות שנים של ניסיון בהאזנה לטיילור סוויפט שרה ומדברת, אף אחד לא ידע לומר בביטחון אם אכן היא מדברת על הלילות 'שלו' או 'שלה'. כל הרמיזות האלה נכנסות לתוך תקופה שבה סוויפט מגלה לאט תמיכה פומבית גדולה יותר בקהילה הלהט”בית, ולאחרונה תרמה סכום של 113,000$ לעמותה להט”בית בטנסי.

>> חדש: ח"כים הומואים, עם דגש על הומואים

>> החיים עצמם: 10 זוגות של כוכבי פורנו גאים

>> 10 חופי הנודיסטים הגאים הכי שווים באירופה

>> שוקל לפתוח את הזוגיות? כדאי שתקרא את זה קודם

מה סוויפט כן חשפה לבסוף? סינגל שכולו פרפרים, קשת בענן, נצנצים ומתיקות כללית בשיתוף עם ברנדון יורי מלהקת Panic! At The Disco, שבהחלט מדבר על אינדיבידואליות והעצמה, ואולי הקשתות שבו מתייחסות יותר לצד של יורי בדואט, שיצא מהארון כפאנסקסואל בקיץ הקודם. האם יש דברים בגו שעדיין לא שמענו עליהם? ימים יגידו.

View this post on Instagram

4.26

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

View this post on Instagram

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

View this post on Instagram

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on