>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
לוהט. כחול הוא הצבע החם ביותר
נראה כי הסרט הצרפתי החדש "כחול הוא הצבע החם ביותר" (La Vie d'Adèle ), זוכה דקל הזהב בפסטיבל הסרטים בקאן השנה, מרשים מאד את הצופות מבחינה קולנועית, אך קצת פחות מבחינה גרפית.

הסרט, אשר הוקרן השבוע בהקרנת טרום בכורה במסגרת מועדון הסרט החודשי של ה-TLVFest, מבוסס על רומן מאת ז'ולי מארו ומספר את סיפורה של תלמידת תיכון המתאהבת בסטודנטית לאמנות בעלת שיער בצבע כחול. אחת מהסצנות המדוברות בסרט היא סצנת סקס ארוכה במיוחד (10 דקות) בה נראות שתי השחקניות הראשיות, אדל אקסרקופולוס וליה סיידו מקיימות סקס לוהט.

סרטון ויראלי המופץ בימים אלה ברשת, מציג קבוצת נשים לסביות המשתפות את הצופים בדעותיהן על סצנת הסקס הלוהטת. הסרטון צולם על ידי הקולנוען ייני סליידי, שהחליט להקרין לקבוצה של נשים לסביות את סצנת הסקס ולשמוע מה דעתן עליה.

אחת הנשים אמרה: "חשבתי שזה סקסי בהתחלה, ואז זה נהיה מגוחך כאשר הן המשיכו ושינו תנוחה בכל עשר שניות. זה הרגיש כמו פרסומת בערוץ הקניות עבור מוצר מטבח, שבה מנסים להציג את כל הדברים שהוא יכול לעשות: הוא יכול לקצוץ, הוא יכול לפרוס, הוא יכול לחתוך, הוא יכול למעוך, והוא גם יכול לאכול את התחת שלך".

לשאלה האם הסקס הלסבי המוצג בסרט הוא כמו סקס לסבי אמיתי, ענתה אחת הנשאלות:  "זה כמו מה שהיית מקווה שזה יהיה. בסקס לסבי יש הרבה יותר בכי". משיבה אחרת אמרה: "יש לי קצת ניסיון בשלב זה והייתי אומרת שלא". עם זאת אחת מחברי הפנל פרגנה ואמרה: "כן, כי סקס לסבי לפעמים יכול להיות טוב"

גם מחברת הספר עליו מבוסס הסרט לא מרוצה מהתוצאה, ובעיקר לא מרוצה מסצנת הסקס, שלדבריה נראית מגוחכת ומזכירה סרט פורנו. מארו תארה את הסצנה כ"תצוגה אכזרית וכירורגית, תוססת וקרה של מה שנקרא סקס לסבי, שהפכה לפורנו וגרמה לי להרגיש מאוד לא בנוח, במיוחד כאשר כל הצופים באולם הקולנוע צחקקו. הסטרייטים צחקו בגלל שהם לא הצליחו להבין את זה ומצאו את הסצנה מגוחכת, והלסביות והקווירים צחקו כי זה לא משכנע והם מצאו את זה מגוחך".