>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
אין לי זמן לבת חסרת לב. מכתבו של הסב
עבור להט"בים רבים רגע היציאה מהארון מול המשפחה הוא הקשה מכולם. שנים של חששות, פחדים, מחשבות ותסריטים מתנקזים לרגע אחד "גורלי". מה תהיה התגובה? האם יכעסו? יתאכזבו? יחבקו?

כאשר הורים בוחרים לזרוק את ילדם מהבית רק בגלל נטייתו המינית או זהותו המגדרית – רבים נותרים לבדם, פגועים וחסרי אונים. אבל המקרה הבא מארה"ב של צעיר בשם צ'אד מוכיח שאפשר גם אחרת.

סבו של צ'אד שלח מכתב זועם לבתו כריסטין משום שהתכחשה לבנה ההומו וזרקה אותו מהבית. "את צודקת שיש לנו 'בושה במשפחה', אבל את טועה בנוגע למי ממיט עלינו אותה", כתב הסבא האוהב במכתב והוסיף כי צ'אד לא בחר להיות הומו, אבל בידה הבחירה להיות צרת אופקים.

המכתב המלא:

"כריסטין היקרה,

"אני מאוכזב ממך כבת. את צודקת שיש לנו 'בושה במשפחה', אבל טועה באשר למי היא הבושה. זריקתו של צ'אד מהבית פשוט בגלל שאמר לך שהוא הומו היא ה'תועבה' האמיתית כאן. ילד המתכחש לבנו זה מה ש'מנוגד לטבע'.

"הדבר האינטליגנטי היחיד ששמעתי אותך אומרת בכל הזמן הזה הוא ש'לא גידלת את בנך להיות הומו'. ברור שלא. הוא נולד כך ולא בזה יותר מאשר בחר להיות שמאלי.

"את, לעומת זאת, עשית בחירה לפגוע ולהיות צרת אופקים. אז בזמן שאנחנו בעסק של להתכחש לילדים, אני חושב שאקח את הרגע הזה כדי להגיד לך שלום. כעת יש לי נכד מהמם (כמו שהגייז אומרים) לגדל ואין לי זמן לבת חסרת לב ביצ'ית. אם תמצאי את הלב שלך, תרימי לנו טלפון".

>> ילד בן 14: "אלוהים למה בראת אותי הומו?"