>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
חשפו את הסוד שמעיק כל השנים. השמיים לא יפלו
יציאה מהארון אינה דבר פשוט. הרגע בו אתם צריכים לחשוף פרט מהותי על זהותכם לאנשים הקרובים יכול להיות מלחיץ ולא קל. מצד שני, החיים בתוך הארון גם כן אינם קלים: בחושך, בלי אוויר לנשימה. האנלוגיה ברורה אבל נבהיר: כל רגע בו אתם לא חיים את חייכם בחופשיות ובגאווה, לעולם לא יחזור.

אז אם אתם עומדים לפני אותו מהלך שלעד ישנה את חייכם, הסרטון הבא הוא בדיוק עבורכם. הקטע, שעלה בערוץ היוטיוב וולקאסט הוא אמנם מצוייר, אבל אל תטעו - הוא מסביר היטב איך בעזרת חמישה צעדים תגיעו אל שביל הלבנים הוורודות בדרך לחגוג את מי שאתם. ויש לכם סיבה טובה לעשות זאת.

יוצאים לדרך

1: וודאו שאתם מוכנים. יציאה מהארון היא רגע חשוב, ואל תעשו זאת בלחץ.

2. ספרו למישהו שאתם בוטחים בו. הפעם הראשונה תהיה לא קלה, ואולי ייקח לכם קצת זמן עד שתצליחו להוציא את המילים.

3. תכננו את היציאה מהארון מראש. אתם לא חייבים לדעת בדיוק מה להגיד, אבל דעו כיצד אתם מתכננים לנהוג. היו כנים ונסו לשלב הומור.

4. תגידו את זה, ואחר-כך זכרו שהכל יכול לקרות. יתכן שהאדם שאתם מספרים לו כבר יודע ואולי שזו הקלה עבורו גם. זכרו שלא כולם יגיבו לחדשות בצורה שקטה. זכרו: זה לוקח זמן.

5. מעל הכל, דעו: אתם לא לבד. יש כל כך הרבה מקורות תמיכה ואנשים שמקיפים אתכם עם המון אהבה. יכול להיות שלכם יש חוויות שליליות, אבל במשך הזמן תגלו שיש רבים כמוכם. אין דבר אמיץ ובריא מאשר לחיות בכנות עם עצמכם.

>> לצאת מהארון ולהישאר בחיים - המדריך ה מלא

>> חוש"ן – חינוך ושינוי

>> איגי – ארגון נוער גאה