אי אפשר להאשים את ההורמונים ואת הראש שהולך לאיבוד בכל פעם שאיזה לירד מסתובב לו בשדה הראייה, אחרי הכל, לפעמים עושים את זה סתם בשביל לחדד את העיניים. אבל בפעמים אחרות, יש שהולכים רחוק וכאלה שעושים זאת באופן מילולי, כפי שמפורט בהמשך, כדי לקבל רק עוד הצצה קטנה ממה שהעין כל כך צמאה לו. הומואים ברשת החברתית רדיט מציגים לנו הפעם בפינת הווידויים את הרגעים הכי מביכים שלהם, שלבטח יעוררו קצת הזדהות וגם קרינג’יות קלה, כמו כל וידוי טוב.

משתמש הרדיט שפתח את השרשור כתב: "פעם עקבתי אחרי בחור ממש חתיך שהוציא את הכלב שלו לטיול, כי ידעתי שהוא יתכופף להרים את העניינים של הכלב שלו מתישהו. וזה עבד".

אחד ניצל לטובה את מצבו המיוחד: "אני נעזר בכיסא גלגלים, ולעיתים אם יש מישהו ממש אבל ממש חמוד, אבקש ממנו לעזור לי לחצות את הרמפה, אפילו אם היא לא כזו תלולה". והשני את תפקידו בכוח העבודה: “אני קופאי וראיתי איזה חתיך הולך לעבר הקופה הראשונה איפה שעבדה חברה לעבודה, אז אמרתי לו ‘היי, מצטער היא בהפסקה עכשיו. בוא לקופה שלי’. בשנייה שהוא יצא, היא התפוצצה מצחוק”.

מישהו ממשתמשי הרדיט איבד את הראש, וכמעט איבד גם את חייו: "רכבתי על האופניים ליד אתר בנייה. היה שם אחד בלי חולצה כי היו 30 מעלות או יותר. נכנסתי במדרכה וכמעט שנפלתי מהאופניים מרוב שנעצתי בו עיניים”. ועוד אחד שהיווה סוג של מפגע תעבורתי, "האטתי את הריצה שלי כדי לרוץ מאחורי בחור עם תחת מתוק. אחרת כבר הייתי עובר אותו".

והנה עוד כמה: "שיחקתי משחק קלפים שצריך להתפשט בו, למרות שאני מודה שהרעיון לא היה שלי. והם כולם היו בנים. כאילו, זה נשגב מבינתי איך אף אחד מהם לא חשב שזה ממש הומואי”.

"עבדתי בעבר בחדר מיון", משתף אחר, "איזה בחור חמוד ובכושר הגיע למיון עם כאב במפשעה אחרי ששיחק כדורסל. הייתי חייב לבדוק אם זה קילה, אז נאלצתי למשש את האשכים שלו. מיותר לציין שהייתי הכי מקצועי שאפשר ולא עשיתי שום דבר מפוקפק, אבל גם אהבתי לגעת בהם".

>> 18 סלבס שלא מזדהים כסטרייטים ולא כלהט"בים

>> מעצימים: 10 בני הנוער הגאים המשפיעים של השנה

"בתיכון עבדתי בבריכה הציבורית והעברתי הרבה זמן בבדיקה של ניקיון וסדר מלתחות הגברים", העיד משתמש נוסף והוסיף, "רק עושה את העבודה שלי!".